Reviews over accommodaties in Bhutan

Geweldige ligging

Piet-Hein,
    17-11-2017

Prachtige locatie aan een bruisende rivier. Vegetarisch restaurant met een uitgebreide kaart waarvan niet alles aanwezig. Komisch, deden wel hun uiterste best om het naar je zin te maken.

prima accomodatie

Piet-Hein,
    17-11-2017

Prima verzorging en gastvrij personeel, negatief lawaai van straathonden en onder het hotel gelegen karaoke bar. Vooral straathonden (blaffen) zeer irritant.

Kamers keurig en schoon.

Geen WIFI op de kamer

Centraal gelegen modern hotel

22-10-2011

Hotel Phuntsho Pelri ligt midden in het centrum van Thimpu. Het is modern en heeft wifi, TV, restaurant, wellnes,enz. Het restaurant serveert een prima diner. Het ontbijt is goed maar wat minder uitgebreid. Het personeel van de receptie is vriendelijk maar onpersoonlijk. De manager doet er alles aan om het naar je zin te maken. Pas op: er kan gestolen worden van de kamer (is onze ervaring), dus berg alle waardevolle spullen steeds goed op.Het komt mogelijk omdat de sleutels altijd op de balie voor het grijpen liggen en niemand echt controleert wie ze pakt. Helaas hebben de kamers aan de linker kant van het hotel geen uitzicht.

Prettig hotel

22-10-2011

Hotel Zangto Pelri is oorspronkelijk door de koning gebouwd. Nu enigzins gedateerd, maar heel gezellige sfeer. Kamers in bijgebouw zijn ruim en prettig. De 'bungalows' zijn wat klungelig ingericht en gedateerd, maar redelijk goed om in te verblijven. Zeer rustige omgeving. Het zwembad is niet onderhouden ('erwtensoep water') desondanks wordt er wel in gezwommen door plaatselijke bevolking in het weekend. Het eten is erg goed en de sfeer in het restaurant is gezellig en servicegericht. Gebruik van internet op PC is duur, maar wifi is gratis aanwezig in de lobby. Het hotel ligt wat van het dorp af tegen een heuvel.

Fantastische plek

21-10-2011

Hotel (resort) Khangkhu ligt prachtig tegen een heuvel aan, een paar kilometer van het centrum van Paro. Alle kamers hebben zicht op het dal van Paro en het vliegveld. Maak je niet ongerust over lawaai van het vliegveld, want er zijn maar 2 of 3 vluchten per dag. Het is een prachtig gezicht om ze te zien landen en stijgen. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam, De kamers zijn erg ruim en warm ingericht. De badkamer is luxe en zeer groot. Er is een TV, een mooi balkon met zitje en heerlijke bedden. Een ideale plek als je in Paro verblfijft. Het restaurant doet zijn best om prima eten voor te zetten in buffet vorm (bij veel gasten) of a la carte. De hygiene is erg goed.