Hotel Surf Side Beach Club

Hotel Surf Side Beach Club

Hotel aan zeeWeer vandaag27°22°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Surf Side Beach Club voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Surf Side Beach Club in het Nederlands

2007

Erg mooi hotel, aan de zee

Loes
14-8-2007

Erg mooi hotel, aan de zee. Heerlijke kamers vriendelijke mensen van de schoonmaak en receptie en restaurant. Ook goede ligging niet druk, bushalte aan de overkant ong. kwartiertje van Hamilton. Handige scooterservice. Eten s'avonds was best duur en niet superlekker maar miss ligt dat aan onze smaak, ontbijt was HEERLIJK. Strand is bijna weg met vloed, helaas, maar bij eb kun je er prima zonnen. BERMUDA IS GEWELDIG!

Gereisd Met vrienden in augustus 2007

Het was prachtig

Ernst-Jan Roeleveld
15-4-2007

Het was prachtig. Zeker de moeite waard. Het eten is heerlijk het is voornamelijk vis maar vlees kan je ook bestellen.

Gereisd Met partner in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension

• Overige servicesHanddoeken(service)

• Wellness behandelingenMassages

• WatersportDuiken, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Surf Side Beach Club in Warwick, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Surf Side Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.