Hotel Ariel Sands Beach Club

Hotel Ariel Sands Beach Clubstersterster

7Goed

Bermuda, Bermuda, Hamilton

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Ariel Sands Beach Club?

7Goed

Tonen op kaart

2 reviews over Hotel Ariel Sands Beach Club

• 7Jesse27-01-2009

leuke vakantie

een prima vakantie keuze. Het eten was gewoon, maar de ligging was perfect.

Gereisd met vrienden in december 2007

• 7Ron en Simone04-11-2006

Wij hebben hier afgelopen oktober 2 nachten doorgebracht. Mooie grote kamers met grote inloopkast en een lekker (groot!) bed. De sfeer doet een beetje oud engels aan. Kamers zijn wel goed schoon en worden elke dag voorzien van nieuwe handdoeken. Ontbijt is in buffet vorm en perfect geregeld. De tweede ochtend waren er voor een buffet te weinig gasten zodat er a la carte gewerkt werd. Ook dat was zeer goed. Het uitzicht 's morgens vanaf ontbijtterras is prachtig. Je eet praktisch op het strand! Bediening is zeer vriendelijk. 's Middags is er een high-tea inbegrepen en voor het diner heeft het hotel zelf een gerenommeerd (maar wat duurder) restaurant. Al met al zeer mooi hotel met (een voor Bermudiaanse begrippen) goede prijs.

Gereisd in november 2006

0 tips over Hotel Ariel Sands Beach Club

0 vragen over Hotel Ariel Sands Beach Club

• Adres34 South Shore Road HMBX(toon op kaart)
        • E-mailadres
        • Website