Sorteren

Reviews over accommodaties in Bermuda

Super stay & Great staff!

F Nicolai
    7-4-2013

Staff is very friendly and the service is great. Rooms good and clean. Location, 12 min walk to centre/harbor of Hamilton bud easy to walk. Lots of shops, store's and supermarkets in the nearby area. Free wifi. Overall a little to expensive compare to what you get.

prachtige plek

Gerard
    21-6-2011

Hotel ligt boven een golfbaan met een geweldig uitzicht en via een stijlen weg verbonden met het eigen prachtige strand. Bus zorgt voor de verbinding met het strand.

geweldig uitzicht over de zee!

Annette
    18-6-2011

Het hotel zelf ziet er hardstikke verzorgt uit, verder is het uitzicht adembenemend!

Een zekere aanrader!

Wanneer gaan we terug

MICHAEL LOSSIE
    8-6-2011

goed hotel, vriendelijk en beleefd personeel. In het hotel zijn redelijk geprijsde shops. De ligging is zeer mooi. Aanrader is de dagkaart voor het openbaar vervoer dwz, de bus en de ferry naar bv de Dockyards.

Zijn sterren meer dan waard !

Jos en Magda
    28-2-2011

Mooie locatie die op een uurtje van de luchthaven van Dar es Salaam is gelegen.

De Indische Oceaan nodigt uit om er een duik in te nemen, maar verfrissend was het niet bepaald (zeewatertemperatuur rond de 30°C. !!!).

Zeer vriendelijk personeel en de prijzen zijn zeker niet aan de dure kant.