Hostel Auberge Diaspora

Hostel
Hostel Auberge Diaspora
7,7

Laatste review

Het hotel is echt op het strand, wat voor mooi uitzicht zorgt. De bungalows zijn prima, de goedkope kamers erg heet. Nadeel is dat het erg ver vanaf het centrum is.

Kenmerken
Airco
Restaurant
Speeltuin

2 reviews over Hostel Auberge Diaspora in het Nederlands

mooie plek, beetje vergane glorie

jenny
1-1-2014

Prachtig gelegen op het strand, met zwembad

D.R. Postma
18-12-2009

Bungalows met 2 á 3 slaapplaatsen, alle met airco, op het strand. De ligging is zowel prachtig als indrukwekkend. Op het strand, met uitzicht op palmbomen en een zwembad (zout water). Ook vlakbij een historische plek, aan het einde van het Slavenpad, niet ver van het "Point of no return", "Point de non retour" waar ooit slaven werden verscheept naar m.n. Amerika. Circa 3 km van Ouidah, interessante plaats. Kosten circa € 45 per nacht per bungalow, onafhankelijk van aantal personen, een derde bed (matras) wordt kosteloos bijgezet. Redelijk goed restaurant, ondanks het vele personeel is de bediening soms traag.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Auberge Diaspora in Ouidah, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Auberge Diaspora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.