Reviews over Ouidah

mooie plek, beetje vergane glorie

jenny,
    1-1-2014

Het hotel is echt op het strand, wat voor mooi uitzicht zorgt. De bungalows zijn prima, de goedkope kamers erg heet. Nadeel is dat het erg ver vanaf het centrum is.

Prachtig gelegen op het strand, met zwembad

D.R. Postma,
    18-12-2009

Bungalows met 2 á 3 slaapplaatsen, alle met airco, op het strand. De ligging is zowel prachtig als indrukwekkend. Op het strand, met uitzicht op palmbomen en een zwembad (zout water). Ook vlakbij een historische plek, aan het einde van het Slavenpad, niet ver van het "Point of no return", "Point de non retour" waar ooit slaven werden verscheept naar m.n. Amerika. Circa 3 km van Ouidah, interessante plaats. Kosten circa € 45 per nacht per bungalow, onafhankelijk van aantal personen, een derde bed (matras) wordt kosteloos bijgezet. Redelijk goed restaurant, ondanks het vele personeel is de bediening soms traag.

Ouidah scoort een 7,7 uit 10, op basis van 3 reviews