Hotel Le Crillon

2 reviews over Hotel Le Crillon in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar

Annette
18-6-2011

De kamers zijn niet echt geweldig, verder is niet alles even schoon. Wij zijn hier maar een nacht gebleven en daarvoor was het prima, maar voor langer verblijf raad ik het zeker niet aan.

Handige locatie voor een nachtje.

Nick
1-9-2009

Kleine kamers, niet echt schoon en koud water. Maar desondanks prima voor een overnachting, gunstig gelegen aan een zijstraat van en grote hoofdstraat van Cotonou. 500 meter verderop kan je 's ochtends heel vroeg een bus pakken richting Natitingou (noorden). Over de prijs van de kamer was te onderhandelen, maar was sowieso niet duur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Crillon in Cotonou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Crillon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.