Hotel du Lac

3 reviews over Hotel du Lac in het Nederlands

Nice and clean

jenny
28-7-2013

Hotel Du Lac is a nice hotel with good and clean rooms, a nice swimming pool and good restaurant. Staff is friendly. There is a good supermarket closeby, and banks are close as well. You can even walk to Ganhi where you find the main post office, more supermarkets, vegetable markets and some crafts.

sfeervol

Jenny
4-11-2012

sfeervol hotel, niet van een grote keten. er is een supermarkt vlakbij en het zwembad is prima.

Lia
26-5-2011

Hotel du Lac heeft goede kamers, een fijn zwembad en een goede keuken. De service is, zeker voor Beninoise verhoudingen, goed

We hebben een aantal aanbieders voor du Lac voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel du Lac in Cotonou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.