Hotel Chant d'Oiseau

Onvoldoende

1 review over Hotel Chant d'Oiseau in het Nederlands

Behoorlijk hotel voor zijn geld, netjes en schoon

D.R.Postma
12-12-2009

Eenvoudig, schoon en net hotel, eigendom van RK kerk en vlakbij het Codiam. Gunstige ligging t.o.v. vliegveld, nabij Collège Père Aupiais. Netter dan Codiam, circa anderhalf maal duurder. Bijv. 2-pers. kamer met airco ("chambre double climatisée") € 34, 1-pers. kamer met fan ("chambre simple ventilée") € 14. Een zeer eenvoudig ontbijt is inbegrepen, wel zelf beleg meenemen! Er tegenover is een winkel met westerse producten, tegen westerse prijzen. Stevige bedden, vrij smal (140 cm). Onaantrekkelijk gebouw van buiten, van binnen veel beter. Achterste gebouw ("batiment chapelle") ligt veel rustiger t.o.v. de straat. Nogal kille verlichting, spaarlampen. Er is internet. Mogelijkheid om bij late aankomst eventueel in € te betalen, je krijgt een eventueel restant de volgende dag in CFA terug. Verder geen wisselmogelijkheden. Fooien voor dragers zijn verboden. Nogal bureaucratisch, bijv. controle of je geen matjes hebt meegenomen. Correcte receptie, echter weinig flexibel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chant d'Oiseau in Cotonou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chant d'Oiseau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.