2 reviews over Hotel Tata Somba in het Nederlands

Degelijk hotel

Sara
2-3-2012

Ik ben hier samen met 5 studenten van mij naar toe geweest. Vriendelijk onthaal, erg gastvrij. Voor Afrikaanse normen een proper hotel met een goede bediening en lekker eten.

Het is het beste hotel in de omgeving en ik zou het zeker aanraden aan de mensen die naar het Pendjari Parc willen gaan. Het hotel Maison de Pendjari is van dezelfde eigenaar en ligt midden in het park. Dit hotel is ook het beste hotel in het park zelf maar is toch wel stukken minder dan Tata Somba.

Als ik opnieuw Bénin zou bezoeken ga ik hier zeker naar terug!

Gereisd met vrienden in februari 2012

Fijne plaats

Lia
5-6-2011

Het enige hotel in deze streek met zwembad. De kamers liggen in een tuin rond het zwembad. Goede keuken, schoon, vriendelijk.

Gereisd met vrienden in januari 2011

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Tata Somba

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tata Somba in Natitingou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tata Somba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.