Hotel Kanta Borifa

Hotel Kanta Borifa

1 review over Hotel Kanta Borifa in het Nederlands

Redelijk en schoon hotel, vriendelijke mensen

D.R. Postma
18-12-2009

Niet al te groot en net hotel in een zijstraat, circa 150 meter van de hoofdweg. Zowel kamers met airco als met ventilator, bijv. een 2-persoons kamer met airco kost circa € 23 per nacht. Enigszins gehorig (deuren direct aan de gang) en enige overlast van naburige minaret. Verder wel schoon en behoorlijke, vriendelijke service. Broodjeszaak / terras om de hoek. Wij verbleven er eind oktober 2009.

Gereisd met partner in oktober 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kanta Borifa in Natitingou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kanta Borifa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.