Hotel Auberge le Vieux Cavalier

1 review over Hotel Auberge le Vieux Cavalier in het Nederlands

Wat een lieve mensen!

Nick en Suus
11-8-2009

Het hotel ligt op 5 minuten lopen (beetje bergop) van de hoofdstraat, maar dat is prima te doen. De kamers zijn klein en boven de bedden hangt een klamboe. Koude douche uiteraard!

Rustig gelegen, maar leuk ingericht hotelletje, met erg leuk personeel. In deze stad kan je gemakkelijk rondvragen wie je voor een vergoeding een dagje door het nationale park (Pendjari) wil rijden. Er liggen ook veel watervallen in de buurt die een bezoekje waard zijn.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auberge le Vieux Cavalier in Natitingou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auberge le Vieux Cavalier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.