Natitingou

Reviews over Natitingou

Degelijk hotel

Sara,
    2-3-2012

Ik ben hier samen met 5 studenten van mij naar toe geweest. Vriendelijk onthaal, erg gastvrij. Voor Afrikaanse normen een proper hotel met een goede bediening en lekker eten.

Het is het beste hotel in de omgeving en ik zou het zeker aanraden aan de mensen die naar het Pendjari Parc willen gaan. Het hotel Maison de Pendjari is van dezelfde eigenaar en ligt midden in het park. Dit hotel is ook het beste hotel in het park zelf maar is toch wel stukken minder dan Tata Somba.

Als ik opnieuw Bénin zou bezoeken ga ik hier zeker naar terug!

Gereisd met vrienden in februari 2012

Fijne plaats

Lia,
    5-6-2011

Het enige hotel in deze streek met zwembad. De kamers liggen in een tuin rond het zwembad. Goede keuken, schoon, vriendelijk.

Gereisd met vrienden in januari 2011

Redelijk en schoon hotel, vriendelijke mensen

D.R. Postma,
    18-12-2009

Niet al te groot en net hotel in een zijstraat, circa 150 meter van de hoofdweg. Zowel kamers met airco als met ventilator, bijv. een 2-persoons kamer met airco kost circa € 23 per nacht. Enigszins gehorig (deuren direct aan de gang) en enige overlast van naburige minaret. Verder wel schoon en behoorlijke, vriendelijke service. Broodjeszaak / terras om de hoek. Wij verbleven er eind oktober 2009.

Gereisd met partner in oktober 2009

Wat een lieve mensen!

Nick en Suus,
    11-8-2009

Het hotel ligt op 5 minuten lopen (beetje bergop) van de hoofdstraat, maar dat is prima te doen. De kamers zijn klein en boven de bedden hangt een klamboe. Koude douche uiteraard!

Rustig gelegen, maar leuk ingericht hotelletje, met erg leuk personeel. In deze stad kan je gemakkelijk rondvragen wie je voor een vergoeding een dagje door het nationale park (Pendjari) wil rijden. Er liggen ook veel watervallen in de buurt die een bezoekje waard zijn.

Gereisd met vrienden in augustus 2009
Natitingou scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews