Atacora

Freundliche Admosphere

Jeroen van Dijk
    10-8-2012

Mittlers Hotel-Restaurant für den Afrikareisenden der keine extreme

Ansprüche stellt. (Low budget)

Der Geschäfstleiter ist Niederländer was für Sauberkeit bürgt.

Ruhige Lage, abseits von dem Haubtverkehrsweg.

Degelijk hotel

Sara
    2-3-2012

Ik ben hier samen met 5 studenten van mij naar toe geweest. Vriendelijk onthaal, erg gastvrij. Voor Afrikaanse normen een proper hotel met een goede bediening en lekker eten.

Het is het beste hotel in de omgeving en ik zou het zeker aanraden aan de mensen die naar het Pendjari Parc willen gaan. Het hotel Maison de Pendjari is van dezelfde eigenaar en ligt midden in het park. Dit hotel is ook het beste hotel in het park zelf maar is toch wel stukken minder dan Tata Somba.

Als ik opnieuw Bénin zou bezoeken ga ik hier zeker naar terug!

Fijne plaats

Lia
    5-6-2011

Het enige hotel in deze streek met zwembad. De kamers liggen in een tuin rond het zwembad. Goede keuken, schoon, vriendelijk.

Redelijk en schoon hotel, vriendelijke mensen

D.R. Postma
    18-12-2009

Niet al te groot en net hotel in een zijstraat, circa 150 meter van de hoofdweg. Zowel kamers met airco als met ventilator, bijv. een 2-persoons kamer met airco kost circa € 23 per nacht. Enigszins gehorig (deuren direct aan de gang) en enige overlast van naburige minaret. Verder wel schoon en behoorlijke, vriendelijke service. Broodjeszaak / terras om de hoek. Wij verbleven er eind oktober 2009.

L' afrique chaleureuse

thibaud
    15-9-2009

A conseiller si vous voyagez à la recherche de l'Afrique et non la froideur de l'europe. Bien sûr il faudra accepter quelques dysfonctionnements. Mais il font le maximum en fonction des moyens mis à leur disposition.