Sorteren

Reviews over accommodaties in Benin

zeer goed

yoeri
    12-5-2018

Voor Afrikaanse normen zeer goed , lekker eten verzogde kamers.

mooie plek, beetje vergane glorie

jenny
    1-1-2014

Het hotel is echt op het strand, wat voor mooi uitzicht zorgt. De bungalows zijn prima, de goedkope kamers erg heet. Nadeel is dat het erg ver vanaf het centrum is.

Nice and clean

jenny
    28-7-2013

Hotel Du Lac is a nice hotel with good and clean rooms, a nice swimming pool and good restaurant. Staff is friendly. There is a good supermarket closeby, and banks are close as well. You can even walk to Ganhi where you find the main post office, more supermarkets, vegetable markets and some crafts.

eenvoudig maar zeer netjes

pantel wielhouwer
    27-6-2013

net hotel dat word gerunt door een duitse vrouw, het personeel is zeer vriendelijk. op 30 meter van het strand. met eigen zwembad. nette bungalows verdeelt over het terrein, groot tweepersoonsbed met klamboe in de bungalow, en een eigen douche. ongeveer 4 km van cotonou en 7 km van het vliegveld.

sfeervol

Jenny
    4-11-2012

sfeervol hotel, niet van een grote keten. er is een supermarkt vlakbij en het zwembad is prima.