San Ignacio (Cayo)

We hebben een aantal aanbieders voor San Ignacio (Cayo) voor je op een rij gezet:

Reviews over San Ignacio (Cayo)

Belize op z'n best

Rinus
    11-3-2011

San Ignacio ligt in een erg fraaie omgeving het heuvelland is gestoffeerd met regenwouden, in de omgeving staan veel van de sobere huisjes op palen. Bij het dorp steken we met een pontje de Belize River over naar de fraaie Maya nederzetting Xunanthunich.

Gereisd Met vrienden in Mon Jan 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hier snuif je pas het echte Belize op

Dave van Aken
    7-8-2007

Hier snuif je pas het echte Belize op. Bijna geen toeristen en super vriendelijke mensen. Eva’s cafe is de lokale VVV waar je heel veel mooie trips in de buurt kan boeken. Het Cayo disctrict leent zich hier uitermate goed voor met de veeeeeeeele Maya tempels en ongelofelijk mooie en vaak nog ongerepte natuur.

Gereisd Met partner in Wed Nov 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
San Ignacio (Cayo) scoort een 9,3 uit 10, op basis van 3 reviews