Kleine hotelsWeer vandaag29°23°
Hotel Michelo Suites

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Michelo Suites voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Michelo Suites

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Michelo Suites in Placencia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Michelo Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.