Placencia

Vakantie in Placencia

We hebben een aantal aanbieders voor Placencia voor je op een rij gezet:

Reviews over Placencia

• 8heer Midavaine12-05-2014

Yo man, time to relax!

Placenia is een prachtige vakantiebestemming waar ondernemers, NGO's en overheden hard werken om in samenwerkin met elkaar het koraalrif van Belize te beschermen. Water uit de kraan is drinkbaar, helaas weet men echter niet wanneer de bodem van de put bereikt is. Afval wordt opgehaald alleen helaas gedumpt op het vasteland. Afvalwater komt veelal nog terecht in zee, gelukkig wordt er momenteel hard gewerkt aan het realiseren van riolering en bevorderen van gebruik septictanks.

• 10Uitgaanslevenn
    • 7Zorg voor natuur

Alleen gereisd in maart 2013

• 9peter gelfand06-11-2009

Heaven!

Incredible place...Stayed at Placencia Hotel 10 M north of town...great accomodations friendly staff but don't be in a hurry!!

Get out and see the sights...blue caves/mama nuits(sp?)/mayflower/off shore wonderful...go to Rangwana key for bonefishing; the lagoon for fantastic snook and tarpoon fishing..wahoo and bill fish outside the reef Diving not as good as turneffe flats but still decent.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Stranden

januari 2009

• 8Yves28-07-2008

heerlijk relaxed

Placencia is dé plek om heerlijk te relaxen. Witte palmstranden, blauwe zee, gezellige bars.. In het weekend is er in de Barefoot Beachbar altijd een leuk feestje. En sla zeker een diner bij de Purple Space Monkey niet over, heerlijk!

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Alleen gereisd in mei 2007

• 8Luc Vranken04-05-2008

Een strand zonder joelende kinderen. Wat een zee van kleuren als ge snorkelt op het koraalrif. Bars waar je met iedereen kunt praten. Restaurants met heerlijke visrecepten. Wat moet ge meer hebben.

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd in mei 2008

• 8Wendy15-11-2007

Placencia was het eindpunt van onze rondreis door Belize,hier hebben we nog even heerlijk genoten van het mooie weer,de vriendelijke mensen en de mooie stranden. Placencia is het schiereiland van Belize. Onze vaste plek op het strand was helemaal op het puntje van dit schiereiland! Prachtig,in de baai voor het witte strand allemaal mooie zeilschepen en verder niks dan water om je heen. BBQ'ende mensen op het strand en weer die heerlijke muziek die ons overal tijdens onze reis lijkt te volgen. Super Relaxed!Ook kun je hier heerlijke smooties krijgen. Let wel op dat er 's middags door de bewoners vaak siesta wordt gehouden en dat veel van de winkeltjes dan tijdelijk even dicht zijn. Ze hebben langs de kust geen weg maar een smal paadje van beton. Erg leuk om een wandeling over te maken en zo de mooie verstopte plekjes te ontdekken en de bewoners te ontmoeten...

• 8Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur