Caye Caulker

Reviews over Caye Caulker

Heerlijk laid-back plaatsje

Linda
    8-2-2013

Heerlijk eiland om na een inspannende rondreis door Midden-Amerika tot rust te komen. Geweldig om te snorkelen en lekker eten, klein en overzichtelijk eiland met slechts een echte straat langs het strand. Mooie zonsondergang en heerlijk zwemwater. Wel een klein druk strandje.

Gereisd Met vrienden in Mon Feb 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Caye Caulker is 't ultieme Caribische paradijs

Bruno
    19-4-2012

Caye Caulker is een eiland op een uur varen van de hoofdstad Belize en bij uitstek geschikt voor backpackers. De accommodaties zijn relatief goedkoop (vergeleken met bijvoorbeeld het duurdere Caye Ambergris) en er zijn volop mogelijkheden voor activiteiten. Zo hebben wij een tour geboekt waarbij we zeekoeien gingen spotten in de mangrovebossen rondom het eiland en snorkelen bij het rif, wat een must is bij een verblijf op Caye Caulker. Als je een padi hebt moet je natuurlijk naar de Blue Hole, op een uur of 2 varen van Caye Caulker. Caye Caulker bezit vele restaurantjes en bars voor een aangenaam verblijf. Een aanrader is ook de openluchtbioscoop, met recente films. Vanaf Caye Caullker kun je ook eenvoudig weer doorreizen met de boot naar Mexico (Chetumal).

Gereisd Met partner in Thu Mar 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeer de moeite waard

rob
    21-2-2011

carabisch eilandje waar je heen gaat om te snorkelen en te duiken. Sfeer is relaxd. Mooie snorkeluitstapjes; tussen de maureens, haaien en roggen n vele andere vissen. Je kan verschillende trips boeken. s´avonds idd weinig te doen, wel hele leuke eettentjes. En redelijk goedkoop kreeft eten. Perfect als je aan het rondreizen bent om een paar dagen te vertoeven.

Gereisd Met partner in Sun Aug 01 1993 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Caye Caulker was 1 van de eilandjes voor de kust die wij &

Wendy
    15-11-2007

Caye Caulker was 1 van de eilandjes voor de kust die wij aandeden tijdens onze rondreis door Belize. Het is er erg rustig en heelijk relaxed! Overal wordt heerlijke muziek gedraaid, waardoor je je meteen thuis voelt. De stranden zijn niet zoals in Placencia maar wel schoon. Hier moet je echt heen gaan om te snorkelen of duiken. Uitgaan in het sportcafe was trouwens super! Tip: Bezoek het Hol Chan Marine Park per speetboot en ontdek het mooie koraalrif en de vele vissen. Shark & Ray alley was ook erg spectaculair, snorkelen met haaien! Een ontmoeting met de Manatee's onder water was ook erg leuk!

Kort om SUPER!

Gereisd Anders in november 2007

Super locatie

Dave van Aken
    7-8-2007

Super locatie. Dit is pas paradijs!!! Lekker op je blote voetjes het eiland rond en chillen bij Rasta Pasta.

Iedereen die op zoek is naar meer drukte, beter strand, proppers en veel irritante Amerikanen… die moet lekker doorvaren richting San Pedro.

Caye Caulker is gewoon heerlijk chillen.

Gereisd Met partner in november 2006
Caye Caulker scoort een 7,9 uit 10, op basis van 11 reviews