Hotel Tranquility Bay Resort

1 review over Hotel Tranquility Bay Resort in het Nederlands

Paradijs!

Ruth Mulder
8-12-2010

Dit resort betekent rust, schoonheid van omgeving en in het water, lekker eten en goede bedden! Heerlijk genieten voor de rustzoekers. Ben je op zoek naar vertier en vermaak, dan is deze locatie niet geschikt. Je kunt hier heerlijk langs het strand wandelen en daarnaast snorkelen vanaf het strand. Al voor het rif is er mooie variëteit in vissen te bewonderen. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd Met partner in november 2010

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Tranquility Bay Resort

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tranquility Bay Resort in Belize, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tranquility Bay Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.