Hotel Playa Blanca Dive & Beach Club

2006

GEWELDIG RESORT! Ik heb hier één van mijn beste ooit Alle

Pier
25-8-2006

GEWELDIG RESORT! Ik heb hier één van mijn beste duikvakanties ooit doorgebracht. Alle duikstekken liggen op maximaal 15 min. varen. Eigenaar Gaz Cooper is veel tussen de gasten te vinden en zorgt er voor dat het je aan niets ontbreekt. Eten & drinken is goed geregeld. Eten in buffetvorm en 'wat de pot schaft". Kamers: leuke strandbungalows voor één of twee personen en een viertal appartementen voor twee tot vier personen (incl. eigen keuken). Goede airco in slaapkamers. HEt resort kan ook excursies voor je organiseren.

Gereisd Met vrienden in mei 2003
2005

Ben je er ook wel eens geweest, vreselijk slechte mensen,

Sander Laan
28-9-2005

Ben je er ook wel eens geweest, vreselijk slechte mensen, geen commercie, alles moet dik voor betaald worden, wat stinkt uit de cabanas, veel te veel muggen 20US voor een maaltijd is afpersing. Wij vonden het in ieder geval helemaal niks. Meer een gevangenis dan een leuke plek om te blijven

Gereisd Anders in september 2005

Geweldig gelegen Resort met appartementen en Eigen pool,

JMH Kuipers
31-3-2005

Geweldig gelegen Resort met appartementen en strandbungalowtjes. Eigen swimming pool, en letterlijk 10 stappen van de caribische oceaan. Rustig gelegen. Alleen per boot bereikbaar. En (eigen) duikgelegenheid voor de deur aan eigen pier. Speciaal: eigenaar is europees. Dus eten, drank en service is niet zoals vaak in midden amerika, alleen op amerikanen gericht, maar ook nadrukkelijk op europeanen..... Toppie....

Gereisd Anders in Thu Mar 31 2005 15:58:53 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Playa Blanca Dive & Beach Club in Belize, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Playa Blanca Dive & Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.