Hotel Grillrestaurant D Hofstee

Hotel Grillrestaurant D Hofstee

5.2Matig

België, West Vlaanderen, Zuienkerke

Op vakantie geweest naar Grillrestaurant D Hofstee?

5.2Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Grillrestaurant D Hofstee voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Grillrestaurant D Hofstee

• 8Dany17-05-2015

Verzorgde kamer doch...

doch... een ondermaats ontbijt voor 2 pers! Een klein glaasje fruitsap, klein kannetje koffie, 2 dunne sneetjes kalkoen en 2 dunne sneetjes kaas met (goeie) broodjes en konfituurpotjes!! Geen croissant, geen eitje. Slechts dat, voor zo'n klasse restaurant...??? Prijs €90, kamer met (mager) ontbijt... Dit kan veel beter!!!

Een positieve noot: de kamers zijn heel verzorgd ! Heel vriendelijk personeel!

Gereisd met partner in mei 2015

• 3Joër en Liefke22-12-2013

Zware tegenvaller

Via bon dit hotel uitgekozen, omschreven als "charmant en gezellig". Een onpersoonlijk ontvangst, de kamer werd ons aangewezen en dat was het. De kamer zelf viel ontzettend tegen, zowel het douche als slaapgedeelte was vies,(spinnewebben, haren, ondefinieerbare vlekken). Er was geen werkende verwarming op de badkamer, alleen een electrische kachel in het slaapgedeelte. De afstandbediening van de tv was weg, bij het melden daarvan werd er argwanend gereageerd. De toen gekregen afstandsbediening werkte niet!! De koelkast staat op een wankel tafeltje naast het bed en is niet stil, dus daar de stekker uitgetrokken. Verder was er niks gezelligs aan de kamer, grijze schrootjes op muren en plafond. Het restaurant maakte nog wat goed, de steak en de zalmfilet waren goed bereidt en hebben ons goed gesmaakt. Dat maakte het wrange gevoel deels goed. Het ontbijt daarentegen was zeer karig, 5 bolletjes, 3 plakken kaas en 2 plakken ham plus een schaaltje met wat jam.

Gereisd met partner in december 2013

• 3anita_badahckshan17-02-2013

Basic

Week-end in dit hotel verbleven met een Bon. Kamers ok maar basic. Onthaal mocht iets klantvriendelijker. Geen lounge of bar aanwezig waar je iets kon drinken en vermits het hotel op een drukke baan ligt is er geen andere gelegenheid in de buurt waar je eventueel een aperitief kan gebruiken. Avond maal was goed maar naar onze smaak iets te duur voor wat we besteld hadden. Toch goed geslapen en het ontbijt was lekker.

Gereisd met partner in februari 2013

• 5Javor - Garcia07-01-2013

Restaurant: ok, hotel: nooit meer

Hotel: gelegen tussen Brugge en Oostende naast de verbindingsweg. Onthaal: was er niet. Een balie was een hoekje waarbij plots iemand (uitbater?) verscheen en ons een sleutel in de hand stak. In de kamer was alles zéér basic. Schimmel boven de douche, accordeondeur scheidt de badkamer van de rest. Minibar hoor je de hele nacht hevig koelen omdat die tegen de radiator staat. Uitzicht was ook heel leuk. De afvalcontainers, brandhout en vuilbakken op grijpafstand. Bedden: je kon net zo goed op een plank liggen. Extra hoofdkussen gevraagd en nooit gekregen. Zeer amateuristisch. Restaurant: Avondeten was ok, lekker. Je moet cash betalen, ze nemen geen kaarten aan, ook geen mister cash (!!). Beetje opdringerig naar dranken en desserts toe. Ontbijt: voor 2 personen 5 broodjes, beetje kaas en kalkoen op een bordje, choco en jam. Fletse koffie krijg je er ook bij. Chocomelk en thee op aanvraag; Zeer amateuristisch en snel hun geld verdiend. Het enige positieve is dat het avondeten lekker was.

Gereisd met partner in december 2012

• 6De Visscher Etienne05-09-2011

nooit meer

Het onthaal was koel en weinig uitnodigend ,het ontbijt was ronduit armtierig geen brood of koffiekoeken geen fruit of yohourt of platte kaas ook geen keuze mogelijk om een eitje te nuttigen en dat voor 80 euro,we hebben voor deze prijs nog nooit zo slecht bediend geweest.De kamer was dan wel in orde en het eten in het restaurant was ook in orde. Ik denk dat jullie oprecht iets gaan moeten aanpassen aan het ontbijt,dat past niet meer volgens de normen van deze tijd.

Gereisd met partner in september 2011

• 7Stan09-06-2011

Een plek om terug te keren

Gezellig hotel, nette bediening, lekker eten. Enkel het ontbijt was sober maar voldoende. Kamer proper met een groot bed.

Gereisd met partner in juni 2011

• 2peter23-05-2011

Nooit Meer!!

Frietjes zijn overvettig en zien eruit of ze al meerdere malen opnieuw zijn opgewarmd. Vlees is overgekruid. Kortom als je daar iets eet kan je er heel de week van "genieten". Je hebt echt een vettig gevoel en de nasmaak blijft maar duren. Het dessert was ook letterlijk ijs ipv ijscrème. Bovendien is de patron zeer arrogant en enkel op geld uit. Mijn bezoek is iets om snel weer te vergeten!

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 6Vera27-10-2008

Niet om over naar huis te schrijven...

Rustiek hotel betekent in dit geval: ouderwets, slecht en vrij klein bed(wel -op mijn vraag- een harde matras maar met een "mooie" verzakking middenin), zeer sober ontbijt, geen haardroger op badkamer, ... Hoofdschotel van het avondmaal in het restaurant was daarentegen zeer goed (ondanks het minimale slaatje). Het vlees wordt deskundig gegrilld in het open haardvuur. Echt Lekker! Restaurant was ook gezellig. Maar om 22u zat de ober echt te wachten tot wij zouden opstappen.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 7C.M. Stolk21-09-2005

Hotel zit er op het plaatje erg leuk uit. Inrichting is aangenaam maar eenvoudig. Eten (grill gerechten) is goed. De ligging van het hotel is ongunstig nl. aan een drukke weg waar hard gereden wordt(weg Brugge-Oostende). Wel goede lokatie als uitvalspunt om de omgeving te bekijken. Algemene indruk is goed maar niet om nog een keer op bezoek te gaan.

Gereisd in september 2005

Hotel Grillrestaurant D Hofstee info