Bed and Breakfast Afrodite

We hebben een aantal aanbieders voor Afrodite voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Afrodite in het Nederlands

Aanrader voor het bezoeken van WO 14-18

luyckx nadia, 12-5-2014

Heel hartelijke ontvangst door gastvrouw Heidi. Nette en mooie kamer. Prima geslapen maar je moet wel van een zachte matras houden. Lekker ontbijt met vers fruitsap. Nuttige tips gekregen van de gastheer ivm bezienswaardigheden over WO 14-18. Op hun aanraden gaan eten in restaurant Merlijn in Beselare en Markt 22 in Ieper. Tweemaal zeer lekker gegeten en gedronken met een heel vriendelijke bediening.

We kunnen deze b & b ten zeerste aanraden mede door zijn gunstige ligging (vlakbij Memorial Museum Passendaele) : doen !! voor ons interessanter dan Flanders Fields ! en op 8 km van Ieper.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Afrodite in Zonnebeke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Afrodite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Afrodite scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.