Zonnebeke

Reviews over Zonnebeke

Aanrader voor het bezoeken van WO 14-18

luyckx nadia,
    12-5-2014

Heel hartelijke ontvangst door gastvrouw Heidi. Nette en mooie kamer. Prima geslapen maar je moet wel van een zachte matras houden. Lekker ontbijt met vers fruitsap. Nuttige tips gekregen van de gastheer ivm bezienswaardigheden over WO 14-18. Op hun aanraden gaan eten in restaurant Merlijn in Beselare en Markt 22 in Ieper. Tweemaal zeer lekker gegeten en gedronken met een heel vriendelijke bediening.

We kunnen deze b & b ten zeerste aanraden mede door zijn gunstige ligging (vlakbij Memorial Museum Passendaele) : doen !! voor ons interessanter dan Flanders Fields ! en op 8 km van Ieper.

Gereisd met vrienden in mei 2014

Supervriendelijk onthaal !

Esther Vanhamel,
    31-8-2012

Na een hartelijke ontvangst met drankje werden we naar onze kamer gebracht. De kamer was smaakvol ingericht, superschoon en van alle gemakken voorzien: mogelijkheid om koffie en thee te zetten en zelfs een chocolaatje, t.v.. Mooie badkamer met douchecabine. Heerlijk geslapen. Het ontbijt was heerlijk met zelfgemaakte confituur en youghurt, prima verzorgd. Restaurant in de buurt.

En tot slot: de zeer schappelijke prijs voor dit alles!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012
Zonnebeke scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews