Seafront

8.1Fantastisch

• 4Leon rutten19-08-2017

Onsamenhangend, verouderd, saai

Het idee is leuk, de onderzeeër een blikvanger maar dat was het dan ook. Veel stuk, veel gedateerd, geen context bij de voorwerpen, geen verhaal. Het is een verzameling curiosa zonder verhaal. Ik zal het niemand aanraden. Onze tienerdochter heeft zich dood verveeld.

januari 2017

• 9Marc01-08-2017

Iedereen zou dit moeten zien

De aankondiging op de website is heel goed. Wat je te zien krijgt is 100 keer beter. de tentoonstelling in de vismijn over visserij en het vissersleven, De zeilschepen die een aparte ruimte kregen, de info die je krijgt over verzamelen van de weergegevens. De grote ruimte met verzameling van onderzeeprojectielen die vanuit een duikboot worden afgevuurd. De duikboot zelf is erg interessant maar smal. Veel knopjes en wieltjes en kranen. Onbegrijpelijk dat op zo'n kleine oppervlakte zo'n grote bemanning kon leven. Je begrijpt ook veel beter de rol van Brugge als je deze tentoonstelling hebt gezien. Wie Seafront heeft gezien moet zeker Storm op de pier in Blankenberge zien.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Elise14-11-2016

Zeer leuke daguitstap bij regenweer

We zijn een weekendje in Brugge verbleven en kregen daar een kortingbon voor Seafront. Aangezien het weer tegenzat leek dit ons wel een leuke uitstap. De tentoonstelling in het 2de deel over de visserij sprak ons enorm aan. Ook de duikboot en het lichtschip waren zeer indrukwekkend!

Gereisd met partner in november 2016

• 10Kelly06-07-2016

Toffe daguitstap met kindjes

Onze oudste was hier geweest op zeeklassen en wilde graag nog eens bezoeken. Eerst twijfelden we omdat de jongste nog maar 2,5 is maar dat bleek achteraf nergens voor nodig. Hij keek zijn oogjes uit bij de mooie decors en was wild van het ballenbad. Hij was net nog geen meter en mocht gratis binnen. We gaan zeker nog eens terug komen als de jongste wat ouder is!

juli 2016

• 9Frank24-06-2016

Leuk voor de kinderen en de ouders!

Wij hebben bezocht met onze 2 kinderen. Zij hebben zich goed geamuseerd en wij hebben toch weer enkele dingen bijgeleerd over de zee. Grote troef vinden wij de gratis parking voor de deur! Nadien hebben we nog wat van de zon kunnen genieten op het terras. zeker de moeite waard om af te zakken naar Zeebrugge.

juni 2016

• 9Linda08-06-2016

Indrukwekkend bezoek!

Tijdens ons verblijf in Blankenberge kwamen we in het hotel een foldertje tegen van Seafront. Het leek ons een leuk park en Zeebrugge is niet ver van Blankenberge. Na een leuk ritje op de kusttram kwamen we dan toe in Seafront. De dame aan de balie gaf ons een plannetje mee en stuurde ons de juiste richting uit. Het park zit leuk in elkaar, met veel interessante uitleg, filmpjes en foto’s. We konden zelfs eens testen hoe de visveiling eraan toegaat! Nadien konden we ook aan boord van een echte duikboot gaan. Indrukwekkend om te zien hoe men hierin werkte en leefde. Zelf zouden we dan liever aan boord van de West-Hinder zitten! De rode boot deed blijkbaar dienst als lichtschip en is heel wat comfortabeler dan de duikboot.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Bart & Elke G.27-05-2016

Leuke ervaring!

Wij vertoeven regelmatig aan de Kust omdat onze ouders er een appartementje hebben. Seafront wilden we al eerder doen, blij dat het er eindelijk van gekomen is! De gebouwen van de Oude Vismijn zijn super ingericht, in die oude hallen is nu een boeiend themapark rond alles wat met de zee te maken heeft. We hadden echt tijd nodig om dit allemaal goed te bekijken en schrokken ervan hoe groot de hallen zijn! Maar uiteraard kwamen we ook voor de duikboot en het lichtschip. Wat een mooie ervaring! Wij zijn fan!

Gereisd met partner in mei 2016

• 8Edgard01-09-2013

Leuk

De oude vismijn is een uitstapje waard,bezoek aan onderzeeer en westhinder is inbegrepen.

augustus 2013

• 8Francis Debrauwer17-04-2013

Zeebrugge (B)

Zee en boot museum +mogelijkheid om een oude Russisch duikboot te bezoeken.

april 2013

• 8tantanna5303-09-2012

Leuk en leerzaam voor kinderen

Leuk voor kinderen om te zien. Niet alles was even boeiend. Het eerste deel is het leukst. Het bestaat uit drie delen en het bezoeken van de onderzeeër.

augustus 2012

10 van de 13 reviews gezien