Hotel Monacostersterster

8Fantastisch

België, West Vlaanderen, Zeebrugge

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Monaco?

8Fantastisch

Tonen op kaart

2 reviews over Hotel Monaco

• 9F.de Jong.02-01-2009

Zeer goed en modern ingericht.

Op doorreis bij Hotel "MANACO"geboekt.Eigenaar vertelde dat er een stalling was. Wilde hun op Kerstavond niet storen dus de fietsen maar op slot voor de deur gezet en een restaurantje gezocht. Bij terugkomst fietsen verdwenen.Dachten "dat gaat snel in Belgie"Tot onze verwondering stonden zij in zaak binnen. De eigenaar heeft met zijn vrouw alles naar binnen gedragen wat waaeschijnlijk niet makkelijk was.Dit was een perfecte service die ik toch openbaar wil kenbaar maken.Mijn complimenten voor deze zorgzaamheid.Kamer zeer modern en behoorlijk groot.Ontbijt zeer goed.Wij zullen dit adres niet vergeten. F.de Jong. 26 december 2008

Gereisd met partner in december 2008

• 7Wim Lugtenburg11-04-2005

Goed hotel, op loopafstand van strand en boulevard. Verwacht van de plaats Zeebrugge echter niet veel want het is één grote haven en meer niet. Slechts in 't oude gedeelte ligt een super goed restaurant: New Corner en dat is een grote aanrader.

Gereisd in april 2005

0 tips over Hotel Monaco