Géén boekingskosten

Hotel Ibis Styles Zeebrugge

BelgiëWest VlaanderenZeebrugge

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Ibis Styles Zeebrugge voor je op een rij gezet:

3.1OnvoldoendeScore uit 26 reviews

• Sportfaciliteiten

26 Reviews over Ibis Styles Zeebrugge

• 2Pieter van de Sande19-07-2021

Onvriendelijk niet bekwaam personeel

Zeer onvriendelijk personeel. Dame bij de receptie op zondag morgen weet echt niet wat ze doet. Service is ver te zoeken. 6 keer terug kunnen lopen voordat we door de slagboom konden. Belletje bij de paal werkt niet, maar dan net doen of ik de juiste knop niet indruk. Dat ik het niet begrijp, ongelofelijk. 20 minuten van mijn tijd weg en een hoop stress. Dag ticket van 10 euro werkt dus 1 keer en niet voor gehele dag. Andere mensen bij de slagboom hadden hier ook last van. Zo vertrek je echt niet lekker uit je hotel.

• 9a warmer11-09-2018

volgende keer weer.

een goed hotel.zeer vriendelijk ontvangst,gratis thee en koffie met chocolade broodjes bij de receptie .goede wifi.mooie schone kamer en badkamer,een goed bed. ook het ontbijt was goed

• 10Sarah26-06-2017

Mooi hotel met zwembad en perfecte service

• Kamer: de kamer was gezellig en werd iedere dag schoongemaakt. Wij hadden een gratis safe en een minikoelkast, meer dan genoeg opbergruimte en een enorm zachte matras!
    • Ontbijt: ruime keuze aan ontbijtkoeken (chocoladekoeken, croissants, suisses), warme kant (eieren, spek, bonen in tomatensaus, worst) en koude kant (kaas, hesp, salami, groenten, yoghurt, fruit, cake,...). Lekkere koffie en chocolademelk en fruitsap die je vers kan persen. Het wafelijzer was helaas buiten gebruik tijdens ons verblijf, maar anders was alles perfect!
    • Snacks: de hele dag door zijn er snacks te verkrijgen in de bar voor redelijke prijzen, de spaghetti en de macaroni met ham en kaas waren zeer lekker
    • Ligging: er zijn twee tramhaltes op vijf minuten wandelen (Zeebrugge Markt & Zeebrugge Vaart) en met de auto zijn andere (bad)steden ook gemakkelijk te bereiken (Blankenberge, Brugge, Oostende,...)
    • Zwembad: het verwarmde zwembad is ook een pluspunt aan het hotel, voldoende plaats en ligstoelen gratis te gebruiken
    • Service: het personeel was enorm vriendelijk en behulpzaam, zowel aan de receptie als aan de bar. De hele dag door kan je gratis koffie, thee, water en soep verkrijgen en soms zijn er ook nog ontbijtkoeken over van bij het ontbijt. De Wi-Fi is eveneens gratis. Wij hebben ons verblijf geboekt via touroperator en kregen veel extra's, zoals gratis tickets voor Sealife Blankenberge, gratis dagpas voor de tram, welkomstdrankje, gratis parking (anders betaal je € 7,00/nacht), gratis pannenkoek met drankje of garnaalkroketten bij Bistro Old Steamer op 15 minuten wandelen van het hotel.
  • 5Gwen20-11-2016

Goede ligging

Voor wie de stad Aken wil bezoeken heeft dit hotel een zeer goede ligging. Leuke restaurants in de buurt. Centrum is 10 min lopen.

• 9Jack09-09-2016

Mooi, schoon en nieuw hotel met rustige ligging

Alles was naar onze zin geen min punten, behalve dat er voor de ingang soms een rioollucht hing.

• 10y07-08-2016

Uitstekend hotel.

Hotel is schoon en de kamers mooi ruim. We hadden een familie kamer geboekt. Deze heeft 2 ruimtes maar geen tussendeur. Wel goeie bedden. Zwembad is groot genoeg en lekker verwarmd. Hele dag gratis koffie/thee verkrijgbaar tegenover de receptie. Ontbijt was lekker, wel basic. Voor de prijs wat wij hebben betaald was het uitstekend. Echter op de deur wordt er een kamer prijs vermeld van 256 euro per nacht. Die prijs heb ik er niet voor over.

• 8Arnoud26-06-2016

Prima hotel voor overnachting en ontbijt

Het hotel ligt vrij dicht tegen een drukke weg, dus slapen met het raam dicht en de airco aan. Prima bedden en een goed ontbijt, ook dicht bij de kusttram opstapplaats. Zeebrugge is geen gezellige stad, maar in de buurt zijn genoeg leuke steden om te bezoeken.

• 9Andre02-03-2016

Voor zakelijke doeleinde zeer geschikt

Het is een vrij nieuw hotel waar momenteel een groot stuk aangebouwd wordt, waar je overdag iets last van kan hebben. mijn eerste week had ik en standaard kamer met koelkastje, TV, douche met ligbad en apart toilet. Dit is een kleine kamer met een lekker bed. De tweede week kreeg ik een suite, lekker ruim voorzien van een bankstel, stoelen en een keukentje met combimagnetron, een schuifpui naar het balkon en een aparte slaapkamer. De kamers worden netjes schoongemaakt. Je wordt vriendelijk ontvangen in een moderne lobby, waar je je toegangskaart voor je kamer krijgt. Tegenover de balie staat een koffieautomaat(gratis) met croissantjes en chocoladebroodjes van het ontbijt. Ik heb 's nachts met het raam dicht geslapen ivm de herrie van de doorgaande weg waar ik op uit keek. Het ontbijt is goed, zeker door de zelf te persen jus d'orange en de verse broodjes. Helaas kun je maar beperkt 's avond iets eten. De bar vond ik ongezellig en duur. Ik vind het en top hotel als zakelijk gebruiker.

• 7Yvonne van Montfort31-08-2015

Goed hotel

Binnen in het hotel was alles netjes/schoon en het ontbijt was goed. Het jammere was dat ze zelf geen avondeten verzorgden op locatie en wanneer je dus iets wilde eten was merendeel niet zonder auto of fiets te bezoeken.

• 9RuBo14-07-2015

Heerlijk hotel nabij havens Zeebrugge.

Een goed hotel waar service en kwaliteit goed zijn geregeld. Medewerkers ontvangen je op een goede en representatieve manier. De kamer voldoen helemaal, goed bed en sanitair. Helaas kan het raam maar 10 cm. open en is het tafeltje eigenlijk te klein om aan te werken. Geen koffie/thee faciliteiten op de kamer, maar wel gratis te verkrijgen nabij de receptie in koffiecorner. Handig koelkastje om eigen drankjes koel te houden en een goed ontbijt.

Hotel Ibis Styles Zeebrugge info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden