Zeebrugge

Reviews over Zeebrugge

zeehaven

givago
    22-9-2013

in zeebrugge komen vele zeeschepen binnen,mooi om eens te zien hoe de containers gelost worden. In de jachthaven ligt een russische duikboot en de "West-hinder"die zijn samen te bezoekzn aan de prijs van 12€. Rustig strand

Gereisd Met partner in april 2013

Rustig

Martinet Urbain
    9-8-2012

Hier kan je nog tot rust komen, breed strand. In de zomermaanden animatie op het strand, mooie wandeling van zeebrugge tot blankenbergen. De st-jorge day wandeling kan je ver in de zee. Seafront, de yacht en vissershaven, het rijlen en zijlen in de zeehaven.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2012

Zeehaven én strand

Chris
    28-12-2010

Zeebrugge groeit uit als zeehaven met als grote trafiek autovervoer. Je kan een boottocht maken door de buitenhaven die in de zee ligt. De binnenhaven strekt zich hoe langer hoe verder uit in de richting van Brugge. Hierdoor is het mooie dorp Lissewege meer en meer geïsoleerd komen te liggen. In Zeebrugge kan je een musea bezoeken dat gewijd is aan de zee. Maken ook deel uit van dit bezoek het lichtschip 'Westhinder' en een Russische duikboot, die in de jachthaven aangemeerd liggen. De laatste jaren is de jachthaven sterk verfraaid. Aan de kade staan fraaie moderne appartementscomplexen. Aan de andere kant van Zeebrugge ligt de badstad, die klein maar heel rustig is, met een strand dat zich uitstrekt tot Blankenberge.

Gereisd Met partner in augustus 2010

Eindeloos strand!

Ronny Veeha
    29-7-2008

Deze badplaats is voor mensen die niet graag " opeengeplakt" liggen of zitten aan het strand. Rust, gigantisch groot strand, weinig toerisme, een trein die als het ware op het strand stopt( in de zomer): een topper voor mij...

Gereisd Familie in juli 2008

kleine, zeer nette badplaats

Camiel Huughe
    15-12-2006

kleine, zeer nette badplaats.Zeer breed strand met fijn wit zand. De belangrijke zeehaven stoort de wijk"Zeebrugge-strand" absoluut niet. Leuke drukte in de zomer met enkele gezellige terasjes op de zeepromenade. Enkele goede restaurants. Kindvriendelijk op verkeersvrije promenade. Brugge, Knokke en havenbezoek aanbevolen (salonboot en busrondritten) Strandleven/zonnen. Ruimte zat voor kinderen. Wandelen : duinenrij tot drukke en levendig Blankenberge (4 km)

Gereisd Familie in juli 2006
Zeebrugge scoort een 7,9 uit 10, op basis van 18 reviews