Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

19 Reviews over Huttenest

• 10marja van der end27-05-2016

super mooi

Vier dagen huttenest in belgie geweest echt super mooie kamer ,rustige ligging erg goed ontbijt ,en de eigenaars super vriendelijk en behulpzaam .

• 10lian26-10-2015

de ligging is prachtig en op 10 minuutjes rijden van Brugge het ontvangst erg hartelijk en oprecht, een ontbijt wat je 3x per dag zou lusten en een aardige eigenaar/kok kortom voor een weekendje Brugge is dit een absolute aanrader De kamers zijn schoon, sfeervol en je voelt je gelijk "thuis"

• 10m.van der end28-05-2015

een mooie en rustige omgeving

Op en top geweldige kamer mooie omgeving rustig gelegen,en een ontbijt super ,en wat een aardige eigenaars en personeel top vakantie echt een aanrader komen beslist nog een keer terug

• 10Jo Vermeiren13-05-2015

Fantastische BB !

Gecombineerd met een etentje bij Hertog Jan, vlakbij. Mooie ligging, erg rustig, klinisch schoon, supergezellig. Geweldig uitgebreid ontbijt. Leuke vlotte en spontane gastheer en vrouw die zo attent waren om de schoenen van mijn echtgenote onmiddellijk na te sturen :-) Zeker een aanrader !

• 9amal29-03-2015

Gewelidig!

Super gast heer en gast vrouw! Echt top service en klant vriendelijkheid!zeer uitgebreid ontbijt alles wat je maar zou kunnen verzinnen was er tijdens het ontbijt.wij komen zeker weer een keer terug.

• 9assenberg v eijsden11-10-2013

ongedwongen sfeer

zeer gastvrij en interesse in de gasten een ontbijt om nooit te vergeten zeker voorherhaling vatbaar

• 10mklomp01-09-2013

het beste wat wij tot nog toe gezien hebben

de kamer was heel schoon.de locatie is schitterend (mooie tuin) het is een kwartiertje rijden van Brugge.en ongv 30 min van de kust zeer vriendelijke eigenaars en personeel het ontbijt daar kom je woorden voor te kort (zoveel keus) de prijs/kwaliteit is zeker goed. de omgeving is heel rustig(geen snelweg in de buurt)

• 9vanhoecke paul31-08-2013

Dit is thuiskomen !

"we zijn thuis..." ja dat gevoel hebben we telkens als we aankomen in huttenest. Twee jaar geleden leerden we deze B§B kennen tijdens onze verkenning van het Brugse ommeland, een streek waar we ons hart wel wat verloren. In het verleden verbleven we in meerdere B§B's maar Huttenest scoort op alle vlakken merkelijk beter. Steeds een hartelijk onthaal van Isabelle en Patrick die terecht trots mogen zijn op hun prachtig landgoed dat met veel zorg piekfijn wordt onderhouden.De kamers zijn warm, uitnodigend en luxueus ingericht. Hygiëne staat hoog in het vaandel ! Om nog maar te zwijgen van het ontbijt; Nooit eerder hebben we een meer gavarieerd en uitgebreid ontbijt gezien ! Last but not least, de B§B is een ideale uitvalsbasis voor bezienswaardigheden in de omgeving, zoals de stad Brugge zelf die op een boogscheut ligt !

Doen mensen...echt een aanrader !

Paul en Gonda

• 10Menno en Diana21-08-2012

Fantastisch verblijf!

Geweldige accommodatie, met een idyllische tuin. Dichtbij de kust en de mooie stad Brugge. Personeel is zeer klantvriendelijk. Ontbijt is meer dan geweldig; zeer uitgebreid en verse producten. De gastheer zorgt er op een nette, plezierige en grappige manier voor dat alles naar wens is aan tafel. Ter plekke worden er heerlijke pannenkoekjes en eieren gebakken. De kamers zijn gezellig en schoon. Bedden liggen prima. Al met al, een fantastische accommodatie, met zeer klantvriendelijk personeel!

• 9wilma12-04-2012

paradijsje

Te gek voor woorden,wij zijn hier via een omweg belandt De ontvangst was heel erg hartelijk en zo gastvrij.Het ontbijt moet je zelf mee maken. In een wordt geweldig.Gaan hier nog vele keren naar toe dat is zeker..

Bed & Breakfast Huttenest info

• AirconditioningNiet beschikbaar