Géén boekingskosten

Pension info

Meer pension info

8 Reviews over De Populierenhoeve

• 8THIERRY ROMMEL01-08-2012

een leuke en leerrijke vakantie

super leuke ervaring voor de kinderen

• 5de rouck29-09-2011

geen aanrader

geen verzorgde kamers, niet gezellig

vooral te duur in vergelijking met de geleverde kwaliteit

• 5Fam.D'Helft01-09-2011

Teleurgesteld: geen boerderijvakantie

Positief: - logies in half pension en het eten (ontbijt en avondmaal) was lekker voor een lage prijs - vlakbij Bellewaerde en niet ver van de kust (aangezien er op de boerderij weinig te beleven viel was dat een enorm pluspunt) Negatief: - er zijn enkel koeien, dus qua boerderijervaring stopt het vlug voor de kinderen - speeltuigen beperkt voor de kids - kamers kunnen een opfrisbeurt gebruiken - de ontspanningsruimte met biljart etc zoals vermeld op de de website bestaat niet meer - ligt aan een drukke weg, snacht veel lawaai van de auto's - Marie Paule heeft het heel druk op haar boerderij, wat wij volkomen kunnen begrijpen. Maar ze heeft dus weinig tijd voor haar gasten en gastenkamers.

Voor ons is hoevetoersime een vakantie op boerderij en meer dan alleen slapen op een boerderij. Wij willen nog op boerderijvakantie, maar het zal niet meer in de Populierenhoeve zijn.

• 10Schoof Maurits Pariset Jeannine01-05-2011

steeds weer voor herhaling vatbaar

Na ongeveer een 12 maal in de populierenhoeve te zijn geweest,kunnen we iedere maal maar hetzelfde herhalen,gewoon fantastisch op alle vlak ,op de hoeve voel je U steeds als thuis. Een hartelijke dank aan de boer en boerin om hun gulige gastvrijheid is hier zeker niet misplaatst

• 10familie Cheyns14-04-2011

Voor de echte boerderijvakantie is dit het adres!!

Als je op zoek bent om een meeleefvakantie te beleven op een boerderij, dan ben je hier op het juiste adres. Je kan en mag zoveel meehelpen waar het kan, zowel jong als oud. Van stallen uitmesten tot koeien melken, van meerijden tijdens ploegen en planten met tractor tot een geboorte meemaken van een kalfje en dit dan met je neus erop (bij wijze van spreken). Als ouder zie je hier werkelijk hoe de ECHTE boerenstiel in feite is. Geen paar beestjes apart voor de bezoekers, terwijl de echte stiel links aan je voorbij gaat. Ik raad iedereen aan om de halfpension te nemen, de gewone vlaamse kost (wij aten biefstuk-friet en vol au vent) maar superlekker! Verwacht van de kamer geen 5*, maar is toch ruim en van goede bedden voorzien. Ligt in net buiten de dorpskern, wel aan een ietwat drukke weg. Kortom voor ons (2 volw; 3 kind van 7-4-2.5j) was dit voor ons allen een superleuke ervaring en komen we hier zeker nog eens terug

• 8desmet jacques18-09-2007

wij hebben een schitterend weekend gehad op de hoeve ik had een weekendje cadeau gekregen voor mijn verjaardag samen met kinderen en kleinkinderen en beter kon niet,iedereen genoot en niet alleen van het prachtige weer maar zeker van de gastvrijheid en het lekkere eten vast een aanrader

• 10Maurits&Jeannine27-04-2007

Gewoon fantastisch vriendelijk behulpzaam, keukenprinses alsook alexander weet er de ambiance in te brengen

• 10Maurits&Jeannine27-04-2007

GEWOON FANTASTISCH VRIENDELIJK BEHULPZAAM,KEUKENPRINSES ALSOOK ALEXANDER WEET DE AMBIANCE IN TE BREBGEN

• 8Steven13-04-2007

Verwacht van de Populierenhoeve geen grote luxe : u verblijft immers op een vakantieboerderij - eenvoudige bedden, eenvoudig sanitair en dagdagelijks eten, maar wel met ontzettend veel liefde bereid door de boerin gastvrouw, die ooit nog enige weken nationale bekendheid verwierf in het tv-spel "1 jaar gratis" op de Vlaamse TV. Naast je kamer kan je als gast ook gebruik maken van een zeer grote leefruimte en een ruime speelzolder. En dat alles voor belachelijk weinig geld. In de buurt zeer mooie fietsroutes, de stadjes Ieper en Poperinge, alsook sfeervolle cafeetjes in Dranouter, Loker, Kemmel...

Pension De Populierenhoeve info

Het complex