Hotel D-Toxx

1 review over Hotel D-Toxx in het Nederlands

klasse!!!!!!!!

sofie janssens
6-9-2009

geen ander hotel voldoet aan mijn wensen. dit is schitterend, gewoon af. met de private wellness kan je met zijn tweetjes lekker ontspannen. zalig voor een weekendje uit of zakelijke overnachting. prima ontbijt. we komen zeker terug.

Gereisd Met partner in Sun Sep 06 2009 10:09:17 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel D-Toxx

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel D-Toxx in Wielsbeke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel D-Toxx zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.