Géén boekingskosten

9.8FenomenaalScore uit 13 reviews

Bed & Breakfast info

13 Reviews over Het Pahilleke

• 10Pieter en Else03-03-2022

Heerlijke uitvalsbasis om tot rust te komen

Ideale uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten. Een plaats om heerlijk tot rust te komen. 's Ochtends kan je genieten van een lekker ontbijt met huisgemaakte producten.

• 9Ap + Lammy Buitenhuis31-10-2019

Mooie locatie waar uitstekend gewandeld kan worden

Schitterende locatie, vriendelijke gastvrouw, uitstekende kamer, en een erg goed ontbijt

• 10marie en frank09-09-2019

Super!

Voor de tweede keer terug gegaan... Super zalig !!! Absolute aanrader

• 10Marie en Frank uit Brugge08-10-2018

Prachtig!

Fantastisch!! Heel vriendelijke mensen..heeel mooie bed en breakfast en een Top aanrader!!!

• 8Familie Verheuen Oedelem31-07-2016

Heel mooi en verzorgd!

Heel mooie en grote kamers, lekker ontbijt. Eigenaars heel behulpzaam, niets is hen teveel. Mooie streek, een echte aanrader!

• 10Bart & Margarida09-07-2016

Geweldig verblijf!

Erg mooie B&B, prachtige ruime kamers en gelegen in heel mooi en historisch gebied! Alles was zeer verzorgd en schoon, zeer vriendelijk en een erg lekker ontbijt! Een echte aanrader!

• 7Paul13-07-2015

Mooi weekend dat minder mooi eindigt.

Mooie locatie in een rustige omgeving. We hadden 3 nachten geboekt en waren genoodzaakt de 1ste nacht te annuleren wegens familiale omstandigheden. Ter compensatie hadden we de zaterdagavond het diner ter plaatse genomen maar het voorschot voor de 1ste nacht werd niet verrekend. Spijtig en zeer klantonvriendelijk.

• 10Ferencz10-07-2015

Genieten in prachtige omgeving

Genoten van het verwenarrangement, aanrader! De rust en Hilde's goede zorg zijn een verademing. Heerlijk ontbijt en dito diner. Hele fijne, mooie kamer met prachtig uitzicht. We komen zeker nog eens terug!

• 9Lucas20-09-2014

Totale rust in de omgeving van de Sint Sixtusabdij

De B&B is prachtig gelegen in de volle natuur. Er zijn drie kamers en twee suites. Zeer landelijk en rustig gelegen met mooie, grote tuin. Hilde en Patrick verzorgen de gasten met veel toewijding en aandacht in een zeer aangenaam kader (gerestaureerde oude hoeve). Ontbijt en maaltijden zijn er prima. De kamers zijn zeer mooi en stijlvol ingericht en perfect onderhouden. De maaltijden worden gebruikt in een afzonderlijk gebouw waar eveneens een winkeltje met streekproducten is ondergebracht. Deze B&B is de ideale uitvalsbasis voor de verkenning van de Westhoek met zijn talrijke herinneringen aan WO I. Wandel- en fietsplezier gegarandeerd. Ons verblijf was er zeer aangenaam. Gastheer Patrick begeleidde ons naar de abdij van Westvleteren waar we zelfs toegang kregen tot deze besloten gemeenschap van de paters trappisten die gehuisvest zijn in een moderne abdij met strakke architectuur. We gaan er zeker terug !

• 10lia de wilde05-04-2014

Je hoort er de stilte...

Zeer gastvrij en vriendelijk onthaal. Zeer propere B&B in stijlvol ingerichte oude boerderij. Mooi gepresenteerd en ruim voldoende ontbijt. Mogelijkheid om streekproducten te kopen. Heb je vragen? De eigenaars helpen je graag en enthousiast verder met boeiende informatie. Een droom locatie voor rustzoekers in een authentieke omgeving.

Bed & Breakfast Het Pahilleke info