Géén boekingskosten

Hotel Het Heilig Genot

BelgiëWest VlaanderenWestvleteren

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Het Heilig Genot voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 10 reviews
+399/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.6FenomenaalScore uit 10 reviews

10 Reviews over Het Heilig Genot

• 10Jozef Weirdt02-04-2022

Geweldig!

Super verblijf gehad! Vriendelijke en behulpzame eigenares. Gratis shuttle naar enkele restaurants, reservatie neemt zij voor haar rekening. Indrukwekkende bibliotheek boven met heel wat streekinformatie en uit tips. Koffie en thee met overheerlijke chocolade en koekjes stonden ter beschikking gedurende ons verblijf en gratis! Mooie, ruime kamers, heerlijke douche en een lekker ontbijt. Ik voelde me niet zo goed, wat griepachtig, onmiddellijk werd er een afspraak bij de dokter gemaakt en talloze keren gevraagd of ik hulp nodig had, zelfs kreeg ik het aanbod om iets langer op de kamer te blijven bij uitcheck zodat ik nog wat kon rusten. Dank je wel, we hebben genoten en komen zeker terug! 1 tip: boek rechtstreeks, goedkoper dan bij een boekingssite en je krijgt dezelfde service!

• 9Buyle Patsy31-07-2021

Zeker de moeite!!

Prachtige locatie, mooie kamer, lekker ontbijt maar vooral een heel sympathieke en hulpvaardige gastvrouw! Ze bezorgde ons goede tips, drukte wandelroutes af en omdat we erg vroeg naar huis moesten vertrekken had ze voor ons een ontbijtpakket gemaakt voor onderweg. Een aanrader!!

• 10Guy26-09-2019

Geweldige plek, super !

Heerlijk ontspannend weekend op een top locatie met vrienden. Ontbijt , kamer, ligging , alles was super ! Daar we met een groepje waren kregen we alle kamers aan dezelfde prijs en rechtstreeks boeken blijkt veel goedkoper te zijn dan via een boekings site !

sandie descamps, Eigenaar, 15-04-2022

hartelijke dank voor deze fijne review ! rechtstreeks boeken = altijd beste prijs!

• 10Beverly29-10-2018

Clever use of resources to provide location

A bit hard to find as it is in the Belgian countryside and local roads are a bit vague. Once found I had a short wait as booking in is after 1700. All became clear when booked in. The place was secure, quiet and did what it did really well. Rooms were large and well thought out. They provide breakfast but dinner is elsewhere locally, you chose, they book and take you there and the location brings you back. Breakfast was good. Good enough to be looking for an excuse to go back when less hurried. They kept it simple. The handbook in each room seemed to cover everything, + including getting onto secure wifi - quite a bonus when travelling. - Not sure + Plenty of walking and cycling. Enough good restaurants for them not to need to copy them, but use the resource already there.

• 10Jeroen18-07-2018

voortreffelijk !

B&B plus qu’au top!! Joli cadre et environnement. La dame du B&B au petit soin pour ses clients. Petit déjeuner varié et plus que complet! Ne pas oublier que tout ceci ce trouve tout près de l’abbaye de Westvleteren!

• 10Ralph20-10-2017

Rust - ruimte - genieten - ontspannen

• kamers, zeer ruim
    • lekker ontbijt met vers fruitsap
    • koffie en water gratis
    • veel handdoeken

• in het dorp zelf zeer weinig horeca zaken die open zijn (winterperiode ??)

sandie descamps, Eigenaar, 15-04-2022

hartelijke dank voor deze fijne review ! jammer genoeg weinig horeca zaken in het dorp.... maar we bieden de shuttle aan die gratis is naar enkele uitstekende resto's.

• 10den toerist11-10-2017

super !!

alles is perfect ! we waren hier te gast met onze fietsgroep en het deed deugd om na een lange en vermoeiende fietsroute hier terecht te komen. We konden eerst en vooral genieten van de zeer sympathieke gastvrouw, Sandie die enorm veel info had voor ons omtrent uitstappen, resto's en ons een shuttle aanbood 's avonds om te kunnen genieten van een lekker glaasje bij ons diner. Ter plaatse krijg je gedurende je verblijf gratis koffie/thee met koekjes en heerlijke snoepjes, er is water aanwezig op de kamer en wat een ruimte !!! Overheerlijke douche met onmiddellijk warm water en zachte, welriekende handdoeken, 10 stuks om precies te zijn ! Daar we met een groep waren kregen we alle kamers aan dezelfde prijs en een kaartje met een gratis overnachting ! Hier moet je zeker eens verblijven, het is er heerlijk en 1 bijzondere tip : boek rechtstreeks, dan krijg je onmiddellijk de goedkoopste prijs ! Wij hebben reeds voor oktober 2018 geboekt !

• 10dirk k10-07-2017

't heilig genot heeft zijn naam niet gestolen !

we kunnen vrij kort zijn over zowel het ontbijt, de kamer, de badkamer, de nuttige ruimte, alles in een onberispelijke netheid, alles tip tip in orde, veelomvattend, vriendelijkheid in 't vaandel, we hebben een locatie gevonden waar we "thuis" komen..... samen met nog anderen (ondertussen vrienden) vinden we telkens de warmte en genegenheid van bij de aankomst tot je ietwat verloren naar huis terug "moet".... !!

• 10hilde en danny10-07-2017

een pareltje !

Prachtig hotel , grote en mooie kamers , gratis koffie en thee met gebakjes , enorm lieve gastvrouw en ook heel behulpzaam , het ontbijt is heerlijk , heel mooi terras , grote privé parking aan het hotel , Een tweede thuis waar we nog vele jaren zullen verblijven en genieten !!!!

• 10CHRISTEL VANLUCHENE01-05-2016

Top locatie

Zeer warm welkom,we voelden ons meteen op ons gemak. Alles tot in de puntjes verzorgd . Mooie ,comfortabele kamers. Heerlijk ontbijt. Prima service , Sandy voerde ons zelfs s avonds naar het restaurant. Het was ee zalig verblijf!

Hotel Het Heilig Genot info

• WasserviceBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (8)

• BadkamerBeschikbaar
  • DoucheBeschikbaar