Vakantiehuis Hoeve het Neerhof

Met vrienden

Aangenaam weekend en verblijf

Pieter Detombe
11-10-2018

We verbleven enkele weken geleden in het Neerhof, een aangename vakantiehoeve met prachtig zicht op de Rode en Zwarte berg, een ideale uitvalsbasis voor fervente MTB'ers als wij. De combinatie van de rust en landelijkheid van de omgeving, samen met onze ruime en propere vakantiewoning en het vriendelijke onthaal maakte het tot een superweekend!

Gezellige vakantiewoningen!

Jo
10-10-2018

Ideaal voor gezinnen en groepen!

Verzorgde en gezellig ingerichte huisjes met terras en tuin.

Speeltuin en trampoline voor de kinderen.

Mooie en rustige omgeving.

Op vrijdagavond bezoekje brengen aan volkscafé "de Frontieren" beetje verder in de straat is een aanrader!

Heel mooie plek

Thijs
9-10-2018

Heel gezellige plek! Wij waren er met de hele familie (=vier gezinnen met of zonder kinderen ) & hadden een goede tijd in een mooi huisje.

De BBQ van de eigenaars was ter beschikking, de kinderen konden spelen in de tuin, kijken naar de dieren enz. Verhuurders waren vriendelijk & in de buurt voor vragen en/of tips. Prachtige omgeving om te wandelen ook. Wij komen terug.

Rustig en gezellige hoeve

Aline Bouten
9-10-2018

Het Neerhof ligt in een charmant dorp aan de voet van de rodeberg. We konden er wandelen naar hartelust. De kinderen waren enthousiast over de dieren. Ze konden de konijntjes voederen en mochten wandelen met de hond. Alles was netjes en er stond ons een kleine attentie te wachten bij aankomst. Wij keren in elk geval nog terug

Aline

Bedwantsen, nu al 2de keer!

Hendrik
1-9-2018

Mooi gelegen, rustig en gezellig, maar sinds de vorige keer in 2016 overal bedwantsen! De eigenaars hierop aangesproken en beweren stappen te hebben ondernomen, maar toen we in 2018 opnieuw gingen nog steeds beten bij onze familieleden. Oude zetel is geïnfecteerd maar werd niet vervangen. Deze kleine beestjes zijn vreselijk en neem je gemakkelijk mee naar huis. Wij hebben het familieweekend in 2020 alvast geannuleerd. Tot ze dit probleem serieus en professioneel aanpakken, gaan wij alvast niet meer terug.

Een mooie hoeve met leuke huisjes, niet de grootste luxe maar als je op boerderijvakantie gaat dan is dit niet waar je naar op zoek bent. Veel ruimte, een mooi terras en prachtig uitzicht op de schaapjes, kippen, paard, en de huisjes verderop in het dorp. De mensen die de boerderij bewonen geven je veel privacy, ze staan wel altijd klaar om je te helpen. Aan de overkant kan je prachtig wandelen tussen de velden. De hond die ze hebben kan je altijd meenemen op een wandelingetje, leuk voor kinderen die thuis geen hond hebben. Er zijn konijnen en er staat een paard waar je een rondje op kan doen. Er zijn genoeg leuke uitstapjes te doen in de omgeving. Denk aan Bellewaerde en een erg leuke dierenopvang 'De Zonnegloed': hier hebben ze veel leuke diertjes die je in een Zoo vaak niet tegenkomt. De abdij van Westvleteren is om de hoek, in Ieper wat geschiedenis opdoen en het dorpje ingaan om wat locale sfeer te snuiven.

mooiste vakantie om tot rust te komen

v bastelaer marita
31-5-2011

de hoeve is een aanrader voor rolstoelgebruikers de verhuurders zyn heel vriendelyk zy storen de pravecy niet maar je kan er steeds terecht voor info.de omgeving is zo mooi dat het zeker een aanrader is . je kan naar ieper voor de last post,we hebben een kaasmakerry bezocht van pasendael ,in danouter hebben we het folksmuzeum bezocht aanrader voor kinderen ze kunnen er alles over muziek te weten komen en workschops doen wel op aanvraag,in loker hebben we een kruidendame bezocht die alles over de kruiden vertelde en ook gerechten klaar maakte, in kemmel hebben we een oud volkscafe bezocht waar nog dagelyks wordt gespeeld en ook nog een biologische tuindus ge ziet te veel om op te noemen he,het was een mooie vakantie ik ga zeker nog terug maar dan wel met myn kinderen

goed, mooie omgeving

m.jung
14-7-2010

Ligt in een mooie heuvelachtige streek. Prima om te wandelen. GR 5

Wij zaten in het eenvoudigste huisje maar toch prima de rest is wat luxer.

voldoende ruimte rondom met wat boederijdieren. Ook een paar speeltoestellen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hoeve het Neerhof in Westouter, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hoeve het Neerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.