Vakantiehuis Hoeve het Neerhof

VakantiehuisWeer vandaag23°16°
9,4

4 reviews over Vakantiehuis Hoeve het Neerhof in het Nederlands

Een mooie hoeve met leuke huisjes, niet de grootste luxe maar als je op boerderijvakantie gaat dan is dit niet waar je naar op zoek bent. Veel ruimte, een mooi terras en prachtig uitzicht op de schaapjes, kippen, paard, en de huisjes verderop in het dorp. De mensen die de boerderij bewonen geven je veel privacy, ze staan wel altijd klaar om je te helpen. Aan de overkant kan je prachtig wandelen tussen de velden. De hond die ze hebben kan je altijd meenemen op een wandelingetje, leuk voor kinderen die thuis geen hond hebben. Er zijn konijnen en er staat een paard waar je een rondje op kan doen. Er zijn genoeg leuke uitstapjes te doen in de omgeving. Denk aan Bellewaerde en een erg leuke dierenopvang 'De Zonnegloed': hier hebben ze veel leuke diertjes die je in een Zoo vaak niet tegenkomt. De abdij van Westvleteren is om de hoek, in Ieper wat geschiedenis opdoen en het dorpje ingaan om wat locale sfeer te snuiven.

Endroit à connaître

Duparque
7-11-2012

C'est un endroit très agréable, très sympa en pleine campagne mais proche du village. Logement lumineux et spacieux.

mooiste vakantie om tot rust te komen

v bastelaer marita
31-5-2011

de hoeve is een aanrader voor rolstoelgebruikers de verhuurders zyn heel vriendelyk zy storen de pravecy niet maar je kan er steeds terecht voor info.de omgeving is zo mooi dat het zeker een aanrader is . je kan naar ieper voor de last post,we hebben een kaasmakerry bezocht van pasendael ,in danouter hebben we het folksmuzeum bezocht aanrader voor kinderen ze kunnen er alles over muziek te weten komen en workschops doen wel op aanvraag,in loker hebben we een kruidendame bezocht die alles over de kruiden vertelde en ook gerechten klaar maakte, in kemmel hebben we een oud volkscafe bezocht waar nog dagelyks wordt gespeeld en ook nog een biologische tuindus ge ziet te veel om op te noemen he,het was een mooie vakantie ik ga zeker nog terug maar dan wel met myn kinderen

goed, mooie omgeving

m.jung
14-7-2010

Ligt in een mooie heuvelachtige streek. Prima om te wandelen. GR 5

Wij zaten in het eenvoudigste huisje maar toch prima de rest is wat luxer.

voldoende ruimte rondom met wat boederijdieren. Ook een paar speeltoestellen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hoeve het Neerhof in Westouter, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hoeve het Neerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Hoeve het Neerhof scoort een 9.38 uit 10 op basis van 4 reviews.