Bed and Breakfast De Wandelaar

BedAndBreakfastWeer vandaag17°11°

3 reviews over Bed and Breakfast De Wandelaar in het Nederlands

Gezellige B&B, rustig gelegen, zalig ontbijt.

Gezellige B&B, rustig gelegen, zalig ontbijt, 28-8-2016

Overburen hadden ons deze B&B aangeraden. Nette kamers, behoorlijke bedden, gezellige leefruimte in de schuur. De douches van de kinderen waren beneden in de hal, maar voor hen waren er badjassen voorzien.

We hebben rustig geslapen en het ontbijt was riant, gezond en lekker. De gastvrouw hield hierbij rekening met het feit dat een paar leden uit het gezelschap een gluten- en lactosevrij dieet dienen te volgen. Voor hen werden aangepaste alternatieven voorzien.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Een aanrader !

Tom wouters, 18-9-2015

Eerste het mindere. Kleine maar mooie kamer. Douche op gang maar wel persoonlijk. Rudimentaire doucheknop

Maar daarmee zijn de minpuntjes op. Gezellige en ruime gemeenschappelijke ruimte. Attente gastheer en gastvrouw (zorgden dat mijn doorweekte schoenen dropg waren. En heerlijk ontbijt!

Met 2 mama's en onze kinderen (2 van 11 en 1 van 14 jaar) gelogeerd in Lover en Luwte. Heel mooie, comfortabele kamers. Luwte is zeer ruim voor 3 personen.

Schitterende omgeving, vlakbij het fietsknopennetwerk. Watou en Ieper waren onze fietsbestemmingen. Grote tuin, waar we 's avonds heel lekker hebben gegeten. De kinderen vonden de vegetarische spaghetti heerlijk. Ook het ontbijt 's morgens is zeer uitgebreid, met o.a. eitje naar keuze, vers fruit, heerlijk brood, zelfgemaakte bodding, yoghurt, echte chocolademelk,...

De ontbijtruimte kan doorlopend gebruikt worden. Je kan koffie of thee maken. 's Avonds hebben we daar gezelschapsspelletjes gespeeld.

Neem zeker eens een kijkje op hun website www.dewandelaar.be. Het rode dak, dat je op de foto's nog net ziet tussen het groen en de bomen: daar vind je de rust die ze beloven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Wandelaar in Westouter, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Wandelaar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Wandelaar scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.