Géén boekingskosten

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

3 Reviews over De Wandelaar

• 9Gezellige B&B, rustig gelegen, zalig ontbijt28-08-2016

Gezellige B&B, rustig gelegen, zalig ontbijt.

Overburen hadden ons deze B&B aangeraden. Nette kamers, behoorlijke bedden, gezellige leefruimte in de schuur. De douches van de kinderen waren beneden in de hal, maar voor hen waren er badjassen voorzien. We hebben rustig geslapen en het ontbijt was riant, gezond en lekker. De gastvrouw hield hierbij rekening met het feit dat een paar leden uit het gezelschap een gluten- en lactosevrij dieet dienen te volgen. Voor hen werden aangepaste alternatieven voorzien. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 9Tom wouters18-09-2015

Een aanrader !

Eerste het mindere. Kleine maar mooie kamer. Douche op gang maar wel persoonlijk. Rudimentaire doucheknop Maar daarmee zijn de minpuntjes op. Gezellige en ruime gemeenschappelijke ruimte. Attente gastheer en gastvrouw (zorgden dat mijn doorweekte schoenen dropg waren. En heerlijk ontbijt!

• 9Lud17-10-2010

Gezellige B&B in prachtige landelijke omgeving

Met 2 mama's en onze kinderen (2 van 11 en 1 van 14 jaar) gelogeerd in Lover en Luwte. Heel mooie, comfortabele kamers. Luwte is zeer ruim voor 3 personen. Schitterende omgeving, vlakbij het fietsknopennetwerk. Watou en Ieper waren onze fietsbestemmingen. Grote tuin, waar we 's avonds heel lekker hebben gegeten. De kinderen vonden de vegetarische spaghetti heerlijk. Ook het ontbijt 's morgens is zeer uitgebreid, met o.a. eitje naar keuze, vers fruit, heerlijk brood, zelfgemaakte bodding, yoghurt, echte chocolademelk,... De ontbijtruimte kan doorlopend gebruikt worden. Je kan koffie of thee maken. 's Avonds hebben we daar gezelschapsspelletjes gespeeld. Neem zeker eens een kijkje op hun website www.dewandelaar.be. Het rode dak, dat je op de foto's nog net ziet tussen het groen en de bomen: daar vind je de rust die ze beloven.

Bed & Breakfast De Wandelaar info

Het complex