We hebben een aantal aanbieders voor Westende voor je op een rij gezet:

Reviews over Westende

Super....behalve .....!

hilde callaerts,
    4-6-2018

De prijzen op het strand zijn schandalig in vergelijking met vorig jaar !!! Alles X 2 !!! 8 € voor een ligbed....6 € voor een parasol en dan rekenen ze nog eens 6 € aan zonder iets te vragen voor het windscherm dat er staat ! Heb vorig jaar 6€ betaald voor het ligbed !!! Reken maar even als je daar verblijft voor 1 maand !!!!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Prachtige kustlijn die nog heerlijk rustig is!

Jacqueline,
    26-8-2017

Het is vooral een kustgebied die loopt van Nederland naar Frankrijk, je kunt er via een tram alle kustplaatsen bekijken. Het strand is nog heerlijk rustig maar heeft wel alle voorzieningen die je nodig hebt, wc vlakbij en buiten douche om je voeten te ontzanden. Ook zijn er genoeg strandpaviljoens, fietsverhuur enz. Je kunt heerlijk eten bij Frituur Els.

Lunchen is bij de restaurants vrij prijzig b.v. 1 broodje 10 euro, je kunt beter naar een bakker gaan daar kost een belegd broodje gemiddeld 3 euro.

Gereisd met partner in augustus 2017

Vakantie aan zee: altijd leuk!

Petra1970,
    9-5-2017

Westende is een typische Belgische kustplaats. De duinen, het strand en de zee zijn mooi, maar de hoogbouw langs de boulevard is ronduit lelijk. Er zitten wel veel leuke restaurantjes en het kusttrammetje is echt een aanrader om de andere Belgische kustplaatsen te ontdekken.

Gereisd met partner in april 2017

Zeedijk helemaal niet kindvriendelijk.

Vergauwen Pierre,
    19-6-2016

Op de zeedijk stonden verschillende auto's geparkeerd waar het niet mocht, er reeds zelfs een auto van de gemeente Middelkerke op de dijk alleen toegankelijk voor voetgangers en fietsers, en reed bijna een van onze kleinkinderen omver die daar met haar fietsje reed, heb op de dagen van ons verblijf geen enkele controle weten doen

Daarop handelaars van de dijk hierop aangesproken die me vertelde dat het regelmatig gebeurd

Voor ons geen Westende meer dijk veel te gevaarlijk vooral voor kinderen

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

rustige badplaats

on5cdg,
    6-10-2015

Westende is een rustige badplaats die toch voorzien is van alles wat je in de drukke badsteden hebt. Redders op het brede strand en zelfs een speeltuin en verschillende beachbars. Je kan er mooie wandelingen maken in de duinen of fietstochten maken.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015
Westende scoort een 7,9 uit 10, op basis van 108 reviews