Appartement Zeester Beachstudio's

Meer appartement info

8 reviews over Appartement Zeester Beachstudio's

• 8famillie agnello28-12-2012

beachstudio westende

4 dagen verbleven in een beachstudio, heel netjes, in centrum van westende, personeel vriendelijk en korrekt. wij komen er zeker terug!!!!!

Gereisd met partner in december 2012

• 7DE MOOR13-04-2012

goed voor 1 nacht.

wij waren hier voor 3 dagen. ik vond dat de kamer een muffe guur had. ook de lakens enz. alles was wel proper. het bed was niet zo goed. ook het bed voor de kinderen is niet goed.

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

• 6ger07-11-2011

Volgende keer in een 4 sterren accomodatie.

Appartement is schoon . Ontbijt is redelijk tot goed als je vroeg genoeg komt anders weinig keus. Luxe broodjes op en geen eieren. Slaapkamerbedden zijn redelijk tot goed. Bedbank in de kamer is bar slecht, zelfs mijn dochter van 12 jaar kon er niet op liggen. Tv op 2e dag maar 2 zenders. Volgende weekendje maar wat meer betalen en dan een accomodatie met 4 sterren. Er wonen veel portugezen in het complex die in belgie werken.

Gereisd met jonge kinderen in november 2011

• 8Charlotte Debruyne23-08-2011

Comfortabele Studio!

Verbleven tijdens het Paasweekend in een studio van Zeester. En dit is ons zeer goed bevallen. De sleutel haal je af aan de overkant in het Suitehotel en daar beantwoorden ze al je vragen. Zeer vriendelijk personeel. Aangekomen op de studio zag alles er piekfijn in orde uit. Je hebt alles wat je nodig hebt voor een weekendje aan zee. Alleen het bed was wat aan de harde kant. Dit is ook een perfecte uitvalsbasis om verschillende uitstapjes te maken aan zee, want de halte voor de metro is slechts op een paar meter van de studio verwijdert. En voor mensen die denken dat je de metro goed hoort, dit was totaal niet het geval. Het was zeer rustig, ook al sliepen we op de eerste verdieping. Niet veel nachtlawaai! Wij zouden zeker nog eens terug gaan want hebben een prachtig weekend gehad met zeer mooi weer!

Gereisd met partner in april 2011

• 7Eline & Davy22-09-2008

Goed overnachten voor 1 a 2 nachten

Verbleven hier voor 1 nacht. Mooi onderhouden gebouw met lift. Goede ligging, klein straatje tussen hoofdbaan en zeedijk. Betalende parkeerplaatsen in de straat. Aanmelden doe je bij Zeester Suitehotel, vriendelijke bediening. Studio's aan de overkant. Propere badkamer met douche, handdoeken voorzien. Bed was uitklapbed uit kast, matras niet al te goed,zeer dun hoofdkussen,hadden eigen meegenomen. Twee zeteltjes waarvan nog 1 slaapzetel. Tv voorzien, alle posten. Keukenblokje met microgolfoven, koelkast, pompbak en kookvuur met 2 elektrische kookplaten. Bestek en potten voorzien. Wij hadden ook parkeerplaats voor 15€ bijgeboekt, dit is een staanplaats in een garage net achter de hoek, ideaal. Dit is wel aan te raden als je in het weekend gaat gezien de drukte. 1 nadeel, je kan pas tussen 14 en 17u op je kamer en je moet er al om 11u uit zijn.

Gereisd met partner in september 2008

• 9lieven27-10-2007

Mooie, nieuwe vakantiestudio's, niet echt veel ruimte, maar mooi ingericht met kwaliteitsmeubels en een goed bed. Ontbijt is in orde. Ons verlengd week-end viel echt heel goed mee! Ook de kinderen hebben zicht goed geamuseerd (1 jaar en 4 jaar). Kusttram is vlakbij dus je hebt zeker geen auto nodig!

Gereisd met familie in mei 2007

• 8Georges23-04-2007

De studio's zijn mooi ingericht. Het gebouw is centraal gelegen, dicht tegen winkels en horeca. Bij lage bezetting krijgt U het ontbijd op de kamer geserveert, anders in de ontbijdzaal aan de overkant van de straat. Voor een ( lang ) weekend een uitstekende lokatie.

Gereisd met partner in maart 2007

• 5bulte18-08-2005

De appartementen zijn schoon en nieuw ingericht. Deze zijn echter niet geschikt voor gezinnen met (kleine) kinderen aangezien de ruimte daarvoor te klein is en de ramen aan de voorkant volledig open kunnen waardoor kinderen makkelijk eruit kunnen vallen, ondanks 2 buisjes die ervoor langs lopen, is het makkelijk om ertussen door te vallen.

Gereisd in augustus 2005

Appartement Zeester Beachstudio's info