Géén boekingskosten

Westendia

BelgiëWest VlaanderenWestende

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Westendia voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 33 reviews

7.4GoedScore uit 33 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

33 Reviews over Westendia

• 9Imanieke30-07-2019

Aanrader

Geboekt voor 1 overnachting aan zee met het gezin! Ruime propere familiekamer met badkamer met ligbad! Grote schuifraam in de kamer met balkonnetje! Rustig gelegen op wandelafstand van de duinen het strand en het centrum van Westende! Ook de kusttram stopt vlakbij! Prima ontbijt. Hotel ideaal voor 1 of enkele overnachtingen aan een prima prijs! Rustig gelegen!

• 2katleen04-09-2018

een bedrog

Het is afschuwelijk wat wij meegemaakt hebben. We boeken een nacht in het hotel Westendia en vergeten ons orthopedisch hoofdkussen. De volgende dag belden we de uitbater en hij wist van niets. Na herhaaldelijk terug te bellen werd hij boos en schreef ik een recensie over het voorval. Ik kreeg een agressieve telefoon van de uitbater over mijn recensie. Na een paar dagen na onze recensie bleek hij het hoofdkussen plots terug gevonden te hebben. Bij het afspreken om het kussen terug te gaan halen dreigde de uitbater met een gerechtelijke procedure en dat ik de recensie eraf moest halen of ik kreeg het hoofdkussen niet terug. Bij aankomst aan zijn hotel weigerde hij open te doen en hebben we via de politie het hoofdkussen terug gevorderd. Als je zo een hotel moet openen en geen kritiek kan aanvaarden dan hou je beter geen hotel open. Dus dreig nu niet terug want wij schrijven alleen de waarheid. Ik heb nog recensies gelezen dat je zeer onvriendelijk kan zijn als het je niet zint.

• 8christophe_zutterman02-04-2018

Rustig hotel op wandelafstand van de zee

Leuk hotel, rustig gelegen op een 300-tal meter van de Noordzee. Er is genoeg gratis parking in de buurt van het hotel. De kamers zijn eenvoudig ingericht in de stijl van een motel. Net naast het hotel ligt een speeltuintje met een klein, omheind voetbalterrein. Het ontbijt is uitgebreid en wordt regelmatig bijgevuld. De gastheer is vriendelijk en behulpzaam.

• 7bit14-04-2017

ruime kamer met terrasje

beetje verouderd maar prijs was goed ontbijt aan tafel geserveerd basic maar oke

• 8Ellen26-06-2016

Gezellig

Leuke plaatsen langs de kust, goed bereikbaar vanuit hier

• 9Dierickx Filip27-03-2016

Gewoon Goed

Voor ons, een zeer vriendelijke uitbater, propere kamers, mooie grote Tv, wifi, alles wat m'n nodig heeft. Ontbijt was keurig verzorgd en vers. Je kon steeds wat bijvragen , zonder probleem. Wij gaan er zeker nog terug.

• 10Patrick Vandenbosche26-02-2016

Was fantastisch! Kamers volledig nieuw!

Mooi nieuw laminaat en grote digitale flatscreen,zeer ruime badkamers , gratis wifi en prive parking, zeer uitgebreid ontbijt gewoon super verblijf gehad

• 4wimensien16-08-2014

Nooit meer

Ontvangst was middelmatig. Een goed ontbijt met verse croissants en stokbrood. Indien men speciale wensen heeft en men slecht te been is, dan wil men je niet helpen om een kamer op benedenverdieping. We hadden dit op de reservering voordien aangevraagd en men had dit niet gezien. We logeerden in een kamer in het hotel zelf met een steile trap. Wc en douche vonden plaats in een inbouwkast!!! Geen terras, Slecht bed. De kast viel bijna uiteen. Veel tapijt op de vloer als aan de muur. Wifi was aanwezig.

• 8Wim Douterloigne27-02-2014

Ga er gerust heen.............

De kamers zijn idd niet het nieuwste van het nieuwste. Maar sorry voor al die domme slechte kritieken die ik hier lees kijk voor wat geld je wat krijgt. Oudere kamers maar Proper ja proper !!! Technisch is alles in orde. (druk waterleiding, warm water ok verwarming ok, brandbeveiliging ok).
    samengevat : Simpele propere iets oudere kamers voor weinig geld + privé parking. Vriendelijke uitbater die graag babbelt met de gasten. Niet iedereen wil dat en het ander Franstalig koppeltje die er zat was zo één en hij merkte dat ook en liet ze gerust. ik moest er natuurlijk nog een uur met zeveren , het is sterker dan mezelf. enfin, simpel geen gezever tenzij je het zelf wil.

• 10DIRK VANDENBOSCHE24-07-2013

Aanrader!

Superruime kamers met zeer goede bedden , gratis wifi en prive parking, lekker ontbijt

Hotel Westendia info

Het complex