Hotel Westendia

33 reviews over Hotel Westendia in het Nederlands

een bedrog

katleen,
4-9-2018

Het is afschuwelijk wat wij meegemaakt hebben. We boeken een nacht in het hotel Westendia en vergeten ons orthopedisch hoofdkussen. De volgende dag belden we de uitbater en hij wist van niets. Na herhaaldelijk terug te bellen werd hij boos en schreef ik een recensie over het voorval. Ik kreeg een agressieve telefoon van de uitbater over mijn recensie. Na een paar dagen na onze recensie bleek hij het hoofdkussen plots terug gevonden te hebben. Bij het afspreken om het kussen terug te gaan halen dreigde de uitbater met een gerechtelijke procedure en dat ik de recensie eraf moest halen of ik kreeg het hoofdkussen niet terug. Bij aankomst aan zijn hotel weigerde hij open te doen en hebben we via de politie het hoofdkussen terug gevorderd. Als je zo een hotel moet openen en geen kritiek kan aanvaarden dan hou je beter geen hotel open. Dus dreig nu niet terug want wij schrijven alleen de waarheid. Ik heb nog recensies gelezen dat je zeer onvriendelijk kan zijn als het je niet zint.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Rustig hotel op wandelafstand van de zee

christophe_zutterman,
2-4-2018

Leuk hotel, rustig gelegen op een 300-tal meter van de Noordzee. Er is genoeg gratis parking in de buurt van het hotel. De kamers zijn eenvoudig ingericht in de stijl van een motel. Net naast het hotel ligt een speeltuintje met een klein, omheind voetbalterrein. Het ontbijt is uitgebreid en wordt regelmatig bijgevuld. De gastheer is vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

ruime kamer met terrasje

bit,
14-4-2017

beetje verouderd maar prijs was goed

ontbijt aan tafel geserveerd basic maar oke

Gereisd met vrienden in april 2017

Gezellig

Ellen
26-6-2016

Leuke plaatsen langs de kust, goed bereikbaar vanuit hier

Gereisd met partner in juni 2016

Gewoon Goed

Dierickx Filip
27-3-2016

Voor ons, een zeer vriendelijke uitbater, propere kamers, mooie grote Tv, wifi, alles wat m'n nodig heeft.

Ontbijt was keurig verzorgd en vers. Je kon steeds wat bijvragen , zonder probleem.

Wij gaan er zeker nog terug.

Gereisd met partner in maart 2016

Was fantastisch! Kamers volledig nieuw!

Patrick Vandenbosche
26-2-2016

Mooi nieuw laminaat en grote digitale flatscreen,zeer ruime badkamers , gratis wifi en prive parking, zeer uitgebreid ontbijt gewoon super verblijf gehad

Gereisd met partner in februari 2016

Nooit meer

wimensien
16-8-2014

Ontvangst was middelmatig.

Een goed ontbijt met verse croissants en stokbrood.

Indien men speciale wensen heeft en men slecht te been is, dan wil men je niet helpen om een kamer op benedenverdieping. We hadden dit op de reservering voordien aangevraagd en men had dit niet gezien. We logeerden in een kamer in het hotel zelf met een steile trap. Wc en douche vonden plaats in een inbouwkast!!! Geen terras, Slecht bed. De kast viel bijna uiteen. Veel tapijt op de vloer als aan de muur.

Wifi was aanwezig.

Gereisd met partner in augustus 2014

Ga er gerust heen.............

Wim Douterloigne
27-2-2014

De kamers zijn idd niet het nieuwste van het nieuwste. Maar sorry voor al die domme slechte kritieken die ik hier lees kijk voor wat geld je wat krijgt. Oudere kamers maar Proper ja proper !!! Technisch is alles in orde. (druk waterleiding, warm water ok verwarming ok, brandbeveiliging ok).

samengevat : Simpele propere iets oudere kamers voor weinig geld + privé parking.

Vriendelijke uitbater die graag babbelt met de gasten. Niet iedereen wil dat en het ander Franstalig koppeltje die er zat was zo één en hij merkte dat ook en liet ze gerust.

ik moest er natuurlijk nog een uur met zeveren , het is sterker dan mezelf.

enfin, simpel geen gezever tenzij je het zelf wil.

Gereisd met partner in februari 2014

Aanrader!

DIRK VANDENBOSCHE
24-7-2013

Superruime kamers met zeer goede bedden , gratis wifi en prive parking, lekker ontbijt

Gereisd met vrienden in juli 2013

Eenvoud loont

Lin-B
29-4-2013

Zeker als je een bezoek aan Plopsaland De Panne niet te duur wilt maken, is een overnachting (of twee) in hotel Westendia aan te raden. Met een vierpersoonskamer voor 105 euro inclusief ontbijt (april 2013) is dit vergeleken met andere hotels in de buurt een koopje. Oké, luxe zul je er niet vinden. De kamers zijn eenvoudig ingericht, de meubels wat bij elkaar geraapt en de handdoeken en dekbedovertrekken wat verwassen, maar onze kamer was schoon, we hadden geen last van de buren (dat is in menig hotel ook wel eens anders), de kinderen konden in de tuin op de trampoline en een speeltuintje ligt voor de deur en het ontbijt was prima: verse broodjes, voldoende beleg, keuze uit warme dranken en een uiterst hartelijke eigenaar. Kortom, eenvoud loont.

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

We hebben een aantal aanbieders voor Westendia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Westendia in Westende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Westendia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.