Bed and Breakfast The Pipers pub

Bed and Breakfast The Pipers pub

7.4Goed

België, West Vlaanderen, Westende

Op vakantie geweest naar The Pipers pub?

7.4Goed

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

19 reviews over Bed and Breakfast The Pipers pub

• 10Ygodt16-04-2017

Echte aanrader!

Fantastische sfeer en altijd vriendelijk

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 1Herremans G27-08-2014

Schandalig

We verbleven slecht 1 lange slapeloze nacht in kamer nr 6. De kamer is nog kleiner dan een duivenhok maar met dien verschil dat er in een duivenhok nog een venster is. In deze kamer is Geen venster aanwezig en is zo klein dat men amper zijn broek kan uitdoen. Het is echt onbegrijpelijk dat dit nog kan verhuurd worden en dan nog voor de prijs van 95€ per nacht. Bovendien kwam er midden in de nacht een wildvreemde persoon onze kamer binnen met dezelfde sleutel als de onze die hij zogezegd een dag eerder vergat af te geven aan de balie. Ik denk dat de foto's van de kamers die op de website verschijnen in een andere B&B genomen zijn. Ook het ontbijt was een afknapper, de tafel was zo klein dat de sandwiches op de stoelen naast de tafel moesten geplaatst worden. Een absolute afrader.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Kelchtermans-Heuten15-08-2013

Geweldig

We hebben genoten van ons appartement nr 8 bij Pipers. Zeer basic maar proper.Heerlijk ontbijt, simpel maar goed. Zeer zeer vriendelijk personeel, zeer goed eten. Complimenten aan de chef en het lieve vrouwtje wat ons s'morgens bediende. Een echte aanrader maar voor te eten vooral reserveren. Ligging was ideaal 5 min wandelen naar het strand. Kort bij de tramhalte. Je kan alle kanten uit. Kortom voor herhaling vatbaar. Enig minpuntje zijn de handdoeken: ze zijn schurend hard wat voor de kinderen vooral een beetje vervelend was. Maar al bij al zijn we zeer te vreden en gaan er zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 1Linda05-08-2013

nooit meer

Wij hadden een appartement voor 2 nachten 2volwassenen en een kindje van 2.5 jaar daar hebben we 300 euro voor betaald een schande voor die prijs heb je echt iet anders, gordijnen hingen te bengelen heel slecht bed, niet gepoetst, de tafel zat onder de vlekken van voorgangers,de vloer kleefde overal, 1 bekertje voor tanden te poetsen en ga zo maar door echt ellendig nogmaals er zijn er die goedkoper zijn en wel de moeite waard, zeker naam HOTEL niet waardig

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 9Willem Wouters25-06-2013

Voor herhaling vatbaar

Kamers netjes, eten goed, prachtige pub. Eigenaar en personeel geweldig.

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 5M04-06-2012

Onverzorgd en onderbemand

Wij zijn slechts 1 nacht bij de Pipers geweest, maar het had ook niet langer mogen duren. De ligging van het hotel is prima, op korte wandelafstand van de stranden, maar het apartement dat wij hadden was heel vuil, er stond nog opengedaan eten in de kasten, zoals boter en cola, niet eens in de koelkast, broeihaard van bacteriën. De kasten zaten onder vieze vlekken en vegen, stofnetten aan de muren, enkel glas dat tegen de ochtend helemaal aangedampt was met waterplassen onder, slechts 1 fatsoenlijk bed en de anderen moesten slapen op uitklapbedjes van slechte kwaliteit die piepten. Handdoeken waren ruw en geen 2 dezelfde, alle soorten motieven door elkaar, badkamerkasten niet gekuist, douche met bloedvlekken in, eigenaar zei dat het aan zijn kuisvrouw lag en dat de andere gasten wel tevreden waren, maar als ik hier zo lees is dat niet zo. Kuisvrouw stond er helemaal alleen voor, ook 's ochtends voor ontbijt en bediening, waardoor we soms kwartier moesten wachten als ze even elders was.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 7Herbots28-07-2011

Goed voor 1 dag

Ontbijt was in orde en goed.Kamertje was proper met de nadruk op TJE.Was echt te klein voor 2 personen en hond.Maar goed dat het voor 1 nacht was .Je werd er echt claustrofobisch op.Hebben er ook s'avonds gegeten en dat was ook in orde.Zou nog terug gaan maar enkel en alleen op grote kamer.

Gereisd met partner in juli 2011

• 5Verret15-02-2011

Prijs/kwaliteit is niet ok

Bij aankomst liet men ons 10 minuten wachten. Kamers zijn niet proper en raar gelegen. Het avondeten is lekker. Bij het ontbijt moesten we achter alles vragen; alles was op. Zeer lang moeten wachten aangezien de dame alleen was. 1 keer maar nooit meer. Voor 95 euro/ kamer zijn er betere zaken!!!!!

Gereisd met partner in februari 2011

• 0Fam. Raas14-09-2010

Prettig hotel.

Positief: Wij hadden een familiekamer met voldoende ruimte voor 2 volwassenen en 2 kleine kinderen. Positief is de ligging t.o.v. het station en de aanwezigheid van een restaurant (pub). Kwaliteit van het eten is goed. Ontbijt is niet uitgebreid, maar het is wel mogelijk om warme gerechten te bestellen. Negatief: We moesten een paar uur wachten op handdoeken (lagen niet op de kamer) en er hing een vervelende geur in de gangen. Kamer zou iets schoner mogen zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 6Fam. Duts12-09-2010

Had beter verwacht

Hadden de pech dat er rommelmarkt was zodat parkeren al een groot probleem vormde. Werden niet fatsoenlijk onthaald. Obers waren druk bezig, hadden amper tijd voor ons naar de kamer te brengen. Kamers gerenoveerd maar niet proper. Geen gordijnen in open , vuil keukentje waardoor slapen in aanpalende ruimte erg moeilijk was. Ramen met enkel glas zodat alles van buiten gehoord werd en 's morgens alles kletsnat aangedampt was. Badkamer veel te klein voor een gezin van 5 en maar handdoekken en bekers voorzien voor 4 personen. Bedden waren niet fatsoenlijk opgedekt. Geen wc rolhouder waardoor je wc papier op de wastafel moest leggen, niet simpel voor kinderen. Ontbijtbuffet zat vol vliegen. Wij doen deze B&B alvast nooit meer.

Gereisd met oudere kinderen in september 2010

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinRookruimte, Terras
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• WatersportSurfen