Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

18 Reviews over The Pipers pub

• 10Ygodt16-04-2017

Echte aanrader!

Fantastische sfeer en altijd vriendelijk

• 1Herremans G27-08-2014

Schandalig

We verbleven slecht 1 lange slapeloze nacht in kamer nr 6. De kamer is nog kleiner dan een duivenhok maar met dien verschil dat er in een duivenhok nog een venster is. In deze kamer is Geen venster aanwezig en is zo klein dat men amper zijn broek kan uitdoen. Het is echt onbegrijpelijk dat dit nog kan verhuurd worden en dan nog voor de prijs van 95€ per nacht. Bovendien kwam er midden in de nacht een wildvreemde persoon onze kamer binnen met dezelfde sleutel als de onze die hij zogezegd een dag eerder vergat af te geven aan de balie. Ik denk dat de foto's van de kamers die op de website verschijnen in een andere B&B genomen zijn. Ook het ontbijt was een afknapper, de tafel was zo klein dat de sandwiches op de stoelen naast de tafel moesten geplaatst worden. Een absolute afrader.

• 8Crevecoeur Claude18-08-2013

J'ai adoré et je reviendrai .

Chambre propre , sans plus , mais literie confortable. Petit déjeuner basique , néanmoins suffisant et personnel très agréable. Par contre , j'ai été impressionné par le repas du soir . J'y retournerai pour continuer la carte ( je sais , je suis gourmand ;-) )

• 8Kelchtermans-Heuten15-08-2013

Geweldig

We hebben genoten van ons appartement nr 8 bij Pipers. Zeer basic maar proper.Heerlijk ontbijt, simpel maar goed. Zeer zeer vriendelijk personeel, zeer goed eten. Complimenten aan de chef en het lieve vrouwtje wat ons s'morgens bediende. Een echte aanrader maar voor te eten vooral reserveren. Ligging was ideaal 5 min wandelen naar het strand. Kort bij de tramhalte. Je kan alle kanten uit. Kortom voor herhaling vatbaar. Enig minpuntje zijn de handdoeken: ze zijn schurend hard wat voor de kinderen vooral een beetje vervelend was. Maar al bij al zijn we zeer te vreden en gaan er zeker nog eens terug.

• 1Linda05-08-2013

nooit meer

Wij hadden een appartement voor 2 nachten 2volwassenen en een kindje van 2.5 jaar daar hebben we 300 euro voor betaald een schande voor die prijs heb je echt iet anders, gordijnen hingen te bengelen heel slecht bed, niet gepoetst, de tafel zat onder de vlekken van voorgangers,de vloer kleefde overal, 1 bekertje voor tanden te poetsen en ga zo maar door echt ellendig nogmaals er zijn er die goedkoper zijn en wel de moeite waard, zeker naam HOTEL niet waardig

• 9Willem Wouters25-06-2013

Voor herhaling vatbaar

Kamers netjes, eten goed, prachtige pub. Eigenaar en personeel geweldig.

• 8Frank16-07-2012

Prijs/kwaliteit= goed

Simpel, kamers in orde, Wel vind ik dat de hygiëne beter kan. De douche was niet proper e de borden van het ontbijt waren niet zuiver. Ontbijt op zichzelf was goed. Personeel doet zijn best zodat ge niks tekort kwam.

• 5M04-06-2012

Onverzorgd en onderbemand

Wij zijn slechts 1 nacht bij de Pipers geweest, maar het had ook niet langer mogen duren. De ligging van het hotel is prima, op korte wandelafstand van de stranden, maar het apartement dat wij hadden was heel vuil, er stond nog opengedaan eten in de kasten, zoals boter en cola, niet eens in de koelkast, broeihaard van bacteriën. De kasten zaten onder vieze vlekken en vegen, stofnetten aan de muren, enkel glas dat tegen de ochtend helemaal aangedampt was met waterplassen onder, slechts 1 fatsoenlijk bed en de anderen moesten slapen op uitklapbedjes van slechte kwaliteit die piepten. Handdoeken waren ruw en geen 2 dezelfde, alle soorten motieven door elkaar, badkamerkasten niet gekuist, douche met bloedvlekken in, eigenaar zei dat het aan zijn kuisvrouw lag en dat de andere gasten wel tevreden waren, maar als ik hier zo lees is dat niet zo. Kuisvrouw stond er helemaal alleen voor, ook 's ochtends voor ontbijt en bediening, waardoor we soms kwartier moesten wachten als ze even elders was.

• 7Herbots28-07-2011

Goed voor 1 dag

Ontbijt was in orde en goed.Kamertje was proper met de nadruk op TJE.Was echt te klein voor 2 personen en hond.Maar goed dat het voor 1 nacht was .Je werd er echt claustrofobisch op.Hebben er ook s'avonds gegeten en dat was ook in orde.Zou nog terug gaan maar enkel en alleen op grote kamer.

• 5Verret15-02-2011

Prijs/kwaliteit is niet ok

Bij aankomst liet men ons 10 minuten wachten. Kamers zijn niet proper en raar gelegen. Het avondeten is lekker. Bij het ontbijt moesten we achter alles vragen; alles was op. Zeer lang moeten wachten aangezien de dame alleen was. 1 keer maar nooit meer. Voor 95 euro/ kamer zijn er betere zaken!!!!!

Bed & Breakfast The Pipers pub info

• AirconditioningBeschikbaar