Hotel Splendid

1 review over Hotel Splendid in het Nederlands

zeer familiaal hotel

sven Quadflieg
30-8-2009

wij gaan al jaren naar westende en meestal gaan we voor een weekend, ditmaal zijn we 1 week geweest. het was de eerste keer dat we hier gelogeerd hebben. dit hotel is zeer familiaal en perfect gelegen, wij waren daar met een kind en baby. je voelt je er echt thuis, bij de meeste hotels kennen ze amper je naam, daar spreken ze zelfs je kinderen met naam aan en het hotel was volzet, het is niet super modern en groot maar het was proper en op enkele minuten van het strand gelegen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Splendid in Westende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Splendid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.