Géén boekingskosten

Hotel Sint Laureins

BelgiëWest VlaanderenWestende

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Sint Laureins voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 23 reviews

8.8FantastischScore uit 23 reviews

23 Reviews over Sint Laureins

• 9INGrid13-08-2020

Heel goed meegevallen

Hotel ligt heel dicht bij het strand, kamers heel proper, badkamer in orde ligt op de vloer antislip geen tapijt meer, dus een pluspuntje. Is niet modern maar alles aanwezig.... uitbaters vriendelijke mensen... spijtig geen minibar beschikbaar maar zijn covidmaatregelen.

• 3DHR Bos13-07-2018

Eenmalig en nooit meer

De ligging is geweldig maar daar houdt het wat ons betreft wel mee op. Kamers zeer oubollig, de eigenaars zeer kortaf en ontbijt zeer matig en zeker geen 120 euro voor 1 nacht waard.

• 7Petra04-05-2017

Ouderwets hotel op fantastische locatie

Het hotel is wat gedateerd en niet luxe ofzo. Maar het ligt op een prachtig plekje aan de rand van de duinen en onze kamer had een fantastisch uitzicht op zee. Een minpunt vonden wij dat er vloerbedekking op de badkamer lag, maar een pluspunt waren de goede matrassen.

• 10Geert Schuermans17-10-2016

Prachtig

We hebben genoten van ons weekendje, alles was naar wens.Tot volgend jaar! !!!

• 4Patt M12-09-2015

Dissapointed.

Beds are good. View is very nice.The rooms are oldfashion. A collection of a little bit of everything. Everywhere fitted carpet, even in the bathroom. First breakfast: nice and enough real backery bread rolls, some other kinds of bread. Second breakfast: warmed-up pre-packed bread rolls. The other bread was not fresh. Next and last breakfast: only two pre-packed bread rolls. The basket wasn't filled again. De other bread was'n fresh, I guess, from the day before. From the nearby kitchen, a cigarette smell came over. The candlesticks on the table needs a duster.

• 6veerle06-08-2015

mooie ligging

Bij reservatie en ontvangst: kortaf,zakelijk,net niet onvriendelijk. Bij reservatie niet meegedeeld dat voor kindje extra bijbetaald moet worden,hoewel men mij telefonisch gezegd had dat het kind gratis zou zijn. Bij vragen tijdens het verblijf was het antwoord kortaf op geïrriteerde toon. Klein hotel met mooie ligging direct aan zee,en honden toegelaten,ook in restaurant. Kamer was matig:(verouderd en slecht bed) met mooi uitzicht op de zee De poetsvrouw op dag 2 de kamer niet gestofzuigd,het zand en kruimels lagen er nog. Het ontbijt was eenvoudig,maar goed.De eigenaars waren nooit hartelijk,'s morgens. Men is niet kindvriendelijk. Wij voelden er ons niet op ons gemak. Wij gaan hier niet meer terug.

• 9Edwige Vermeulen07-10-2014

Uitstekend rustige locatie aan zee

Sint Laureins, authentiek hoteletje direct aan zee, mooi uitzicht van uit de kamers, wandelafstand niet ver van Nieuwpoort haven, zeer hondvriendelijk, echt lekker eten, uitstekend warme borden, vriendelijke uitbaters en met zin voor humor. Garnaal-krokketjes, vissoep met rouille en lekkere echte vis … zeker proberen. Echt prijs-kwaliteit. Zin om eens uit te waaien op het strand… doen.

• 9Alex Vermeulen07-10-2014

Top - bestemming

Familiehotel met uiterst vriendelijke bediening ! Héél hond-vriendelijk ! Unieke ligging ! Heerlijke maaltijden !

• 10vanden wyngaerdt08-08-2014

Vraiment Extra

Un emplacement idéal,parking gratuit en face de l'hotel restaurant. Un accueil sympathique,chambre plus que correcte, des gens toujours disponible pour vous aidez. Un buffet petit déjeuner tres correct,il y a de tout a volonté et les responsables ne rechigne jamais qd vous demandez un supplémént cafés ou autres.Etre accompagne d'un enfant ne pose pas de problème non plus , un petit lit est mis a disposition,et les repas sont adaptés.Le restaurant est de qualité, et les produits toujours frais. la encore rien a dire sur le service et la disponibilité. Je ne peu vraiment que conseiller cet hotel-restaurant.

• 5john25-06-2014

mooie plek

kamer onhygienisch ivm met hond overal vloerbedekking incl badkamer eetgelegenheid te duur , personeel met name eigenaresse is niet vriendelijk .te dure eet gelegenheid ,staat kamers middelmatig .. kamer werd niet voldoende schoongemaakt.

Hotel Sint Laureins info

Het complex