Villa Serendipity

Villa
Kleine hotelsWeer vandaag12°4°
Villa Serendipity

1 review over Villa Serendipity in het Nederlands

Luxe, luxe en nog eens luxe.

visser
4-1-2010

Goed, het kost wat, maar dan heb je ook wat.

Villa Serendipity is een grote villa in een vrij rustig straatje op korte loopafstand tot het centrum, de tramhalte en het strand.

Op de afgesproken tijd wordt je verwelkomt door één van de eigenaren die alles in en om de villa uitlegd.

De koelkast is alvast gevuld met wat bier, wijn, kaasje, fruit, afbakbroodjes.

Gedurende het verblijf iets niet duidelijk of een vraag? Gewoon even bellen en hulp wordt geboden.

Overweldigend wat allemaal aanwezig is, enkele voorbeelden: sauna, jacuzi, volledig ingerichte keuken, 2 badkamers, ligbedden buiten, eigen internet, elke kamer audio, fietsen en elke ochtend een krant naar keuze. En alles in goede conditie.

Wij hebben hier een bijzonder aangenaam verblijf gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Villa info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Serendipity in Westende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Serendipity zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.