Camping Poldervallei

12 reviews over Camping Poldervallei

• 2018
    5Kuiper06-08-2018

Geen camping voor ons

Matige ongezellige camping , veel te weinig douches (3) voor zo, n grote camping. Het stonk er erg naar riolering en het uitzicht op de haveloze flats was ook niet om aan te zien. Ook vond ik het te duur t o v de kwaliteit

• 4Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Michel18-06-2018

Prima camping, ideaal gelegen

Vriendelijke, vlotte ontvangst. Mooie ruime plaatsen, proper sanitair en dit alles op wandelafstand van Westende Bad. Ook de kusttram is vlakbij. Ook voor kinderen zijn er speeltuigen en speelpleintjes. Prima prijs / kwaliteit. Wij komen zeker nog terug

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Fam Willekens02-05-2018

Prima camping

Prima camping, goede prijs/kwaliteit. De ligging op wandelafstand van de zeedijk is een groot pluspunt. Eigenaars zijn heel vriendelijk en altijd wel in voor een praatje. De plaatsen zijn goed onderhouden, mooi gazon. Westende Bad is een leuke gezellige plaats. Wij komen zeker nog terug.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• Oude reviews

8aangename familiesfeer!08-08-2016

fantastische 3-daagse

Alles was ok. vriendelijk, behulpzaam en proper sanitair. Dicht bij zee.

• 9Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9meeuws johan27-06-2016

super

De eigenaars waren super vriendelijk. Zeer net , alles was aanwezig . Niet ver van de zee om te wandelen en fietsen. Prachtig speelplein voor klein en groot. Komen zeker terug .

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2016

• 7colin15-08-2013

Vriendelijke eigenaar

Eigenaar was een vriendelijke, behulpzame man. Plaats was ruim. Douchemuntjes waren 1euro, schone ruime douches. Vlak bij het strand. Leuke plaats om op de fiets naar oostende te gaan over de boulevard.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2013

• 8Teuwens J20-03-2013

gewoon goed!

Wij komen hier al jaren en zijn altijd tevreden.De eigenaars doen hun best en zijn altijd vriendelijk.Met schoolvakanties is er een bakker en is ook de frietkraam open.De soepkar komt elke dag evenals de ijskar (met mooi weer) Met Pasen komt de paashaas en alle kinderen krijgen een knuffel en paaseitjes.Voor de rest is het er rustig .Voor de kinderen is er een mooie speeltuin.Het is 10 min lopen naar de zeedijk , de winkels en de kusttram . Het sanitair is met douchemunten van 1 € en mocht wel iets langer duren,7 min is kort.De staanplaatsen zijn ruim en voorzien van stroom en water.Het terrein wordt verzorgd en is netjes.Wij komen graag terug

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2012

• 5hugo18-09-2012

triestig

Ben op de camping geweest van 09/08tot16/08 alles was dicht geen cantine of frieten als je wil wassen in hebt bijgebouwtje is het met koud water wifi 2euro voor 1uur douche1euro voor 7korte minuten wel is er een leuke speeltuin voor de kinderen en kuisen van het saniteir ik heb het niet gezien

• 5Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2012

• 7Lars13-08-2012

Leuke camping aan zee

Hier 1 nacht gebleven op onze terugreis van Frankrijk naar Nederland. Leuk gelegen, alleen de duinen liggen tussen de camping en de zee. Voor kinderen veel te doen, ruime plaatsen. Erg leuk is dat er bij warme dagen een ijscowagen rondrijdt op de camping. Ook leuk was dat er op de camping wat mensen op een kleedje 2e hands spelletjes, boeken etc. verkochten. Er konden broodjes gekocht worden en er was een klein terrasje op de camping. Sanitair (toiletten, afwas en chemisch toilet ledigplaats) waren voldoende. Douches heb ik niet gezien, maar zullen er ongetwijfeld zijn geweest. We moesten ca. 15 euro betalen voor een camperplaats voor 1 nacht.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden