Camping Park Albatros

1 review over Camping Park Albatros in het Nederlands

Nooit meer

Joop
15-6-2015

Op de terugreis van Engeland op deze camping 1 nacht verbleven met onze camper, 33 euro voor 1 nacht met 2 volwassenen en twee kleine kinderen. Als je naar het toilet wil moet je 30 eurocent betalen!! Douchemunten 1,50 euro per stuk, Water is lauw en de douches oud en vies. Ze zijn ooit begonnen met een renovatie van het douche/toiletgebouw maar hebben het nooit afgemaakt. Wat een zooitje. De toiletjuffrouw verstaat eerst wel Nederlands maar als je commentaar hebt, verstaat ze je ineens niet meer. Spreekt ze alleen maar frans.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon May 25 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Park Albatros in Westende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Park Albatros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.