Vakantiehuis Marinapark

21 reviews over Vakantiehuis Marinapark

• 2019
    4Marina van Dongen Torman10-05-2019

Teleurstellend, beslist geen aanrader

Huisje 35 veel te klein voor 8 personen!, meubilair uit de 60er jaren, tocht, en de stoppen sloegen door als de koffie zet en de vaatwasser aan doet. Enorme tegenvaller, geen aanrader.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8Bert van Dam24-06-2018

Prima vakantiebungalows in interessante omgeving

Ons huisje, nr. 28 op het ontbreken van een douchegordijn en een niet-verstelbare douchekoppen na prima in orde. Alles wat je nodig hebt is er, zelfs een vaatwasser. Aankleding wel wat gedateerd. wi-Fi prima en goede bedden. Het park oogt kaal met alleen gras tussen de huisjes. Daardoor en door de ligging ten opzichte van elkaar weinig privacy. Maar een erg interessante omgeving, ook voor mensen zoals wij die niet voor het strand komen.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

6desi17-11-2015

heb beter gehad

Het huisje ziet er aan de buitenkant wel ok uit maar als je binnenkomt erg ouderwets. Het is zeker geen 10 pers huisje. Er zijn 4 kleine slaapkamers met twijfelaar bedden
    En daar kan je krap met 2 pers in slapen. Mocht je met 10 pers willen moeten ze op van die uitklapmatrasjes slapen. Op de site wordt niet duidelijk uitgelegd wat voor type bed er is. Dus neem je waarschijnlijk ook verkeerd beddengoed mee. En ben je bijna verplicht om bij receptie duur te huren. Internet is beetje jammer dat je daar nog 20 euro voor moet betalen. Is niet ver van de kust dus daar kun je genoeg bekijken. Bij inchecken wordt niet duidelijk verteld over stroom verbruik. Er worden alleen na afloop getallen opgeschreven en dan moet je maar ervan uit gaan dat de beginstanden juist opgeschreven zijn. Voor ons niet de moeite waard om nogmaals naartoe te gaan. Prijs van de huur van het huisje redelijk.

Gereisd in januari 2015

• 1do07-08-2015

Niet meer

20 euro per week voor wifi die heel slecht is vind ik echt te veel en dat bleek achteraf dat de code om erop te komen gewoon in het huisje op het internet stond. Dus helaas 40 euro de prullen bak in. Onvriendelijke vrouw achter de receptie. Douche kop kon niet opgehangen. Na dat 1 iemand gedoucht had was er koud water. Bleek later dat er een knop omgezet moest worden of dat echt gewerkt zou hebben weet ik ook niet. We hadden een 8-10 persoons huisje. Maar ik vind dat er max 8 in mogen. Hadden rekje voor een 6 persoons ipv 10 pers voor de handdoeken op te hangen. De kussens mogen geen kussens genoemd worden waren dunne zakken. Bed is ook geen 2 persoonsbeschrijving is een twijfelaar. Mijn kinderen zijn er een paar keer uitgevallen. Let op je moet eerst overal eens kijken of er ergens briefjes hangen want zo word er in het huisje gecommuniceerd. Bij de prullen bak hangt een briefje dat je vuilniszakken van Westende moet gebruiken a 2€ per stuk.ipv bij inchecken te vertellen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8p_lachgar17-04-2015

best aardig voor een weekje weg....

propere accomodatie, keuken volledig en in orde... rustige omgeving

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

• 9Jan De Laet08-10-2011

(H)eerlijk genieten

Een prachtig vakantiehuisje waar je welkom bent met je huisdieren in een zeer rustige omgeving. We hadden een bungalow van het type 5 die zeer luxueus was uitgerust. Keuken was super uitgerust met vaatwasser, oven, microgolf, ijskast en een volwaardige diepvriezer. Woonkamer die zeer gezellig was ingericht en waar een flatscreen en dvd-speler de avond konden helpen opvrolijken. Parking vlakbij. Mits bijbetaling kan je ook op internet al moet ik eerlijkheidshalve toevoegen dat dit niet erg stabiel is. Vriendelijk en correct onthaal maar soms moeilijke openingsuren. Wil je waar voor je geld en in alle rust genieten, dan is dit de place to be.

Gereisd met partner in september 2011

• 8hermien17-08-2011

gewelig, schoon, ruim park

rustig gelegen, genoeg ruimte voor de kinderen,maar weinig acomodatie

Gereisd met oudere kinderen in juni 2011

• 8Anne01-11-2010

Leuk park

huisjes beetje dicht op elkaar!! maar verder leuke wandeling naar het strand

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 6j peters18-10-2010

een keer is voldoende

hadden yypisch volendam arrangement,3 gangenmenu een aanfluiting,je kon kiezen uit een menu ,of je nu vis lust of niet ,danheb je maar pech in smit-bakkum restaurant,tomatensoep uit blik,ijs met slagroom die er afliep,ontbijt koffie apparaat stuk,kopje zonder schoteltje,bediening amateuristisch,ontbijten in de receptieruimte,zeer zeker geen vier sterren waard.een sober ontbijt en totaal geen privacie

Gereisd met partner in oktober 2010

• 9de meester gianni06-01-2010

fantastisch park een aanrader

het is een pracht van een park en zeer vriendelijk nette huisjes en zeer kindvriendelijk er zijn verschilende speeltuineen

Gereisd met vrienden in oktober 2009

Vakantiehuis Marinapark info