Appartement Manhattan Palace

Appartement Manhattan Palace

3Onvoldoende

België, West Vlaanderen, Westende

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Manhattan Palace?

3Onvoldoende

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

1 review over Appartement Manhattan Palace

• 3JVL23-10-2014

Het leek mooier dan het was

Op de foto's zag het appartement er mooi en modern uit. Eenmaal binnen bleken de meubels gammel en de matrassen keihard. Dit is absoluut geen aanrader voor rugpatienten!! De locatie direct aan het strand is wel fantastisch natuurlijk.

We hebben gehuurd via een particuliere eigenaar en dat doen we nooit meer. Hij vond het te ver rijden van zijn woonplaats om bij vertrek te komen controleren of we alles goed schoon achter hebben gelaten. Helaas was er geen mogelijkheid om dit af te kopen. Na ons vertrek hoorden we helemaal niks meer van de eigenaar. Na bijna 2 maanden kwam er eindelijk een reactie waarin geschreven werd dat we het niet netjes achter hadden gelaten wat natuurlijk complete onzin was. Discussie was zinloos, want telefoontjes en emails werden niet beantwoord. Pas na het inschakelen van een (Belgische) juridisch adviseur kwam er een antwoord en een regeling die we dan maar moesten accepteren. Er werd €50,- van de € 150,- borg ingehouden.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

1 tip over Appartement Manhattan Palace

• JVL, 23-10-2014

Als je van harde matrassen houdt is dit appartement prima. Zorg er voor dat de eigenaar altijd zelf komt kijken bij vertrek om zo discussie te voorkomen over het terugstorten van de borg.

0 vragen over Appartement Manhattan Palace

Appartement info