Géén boekingskosten
BelgiëWest VlaanderenWestendeVakantieparken WestendeVakantiepark Kustpark Strand Westende

Vakantiepark Kustpark Strand Westende

BelgiëWest VlaanderenWestende

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Kustpark Strand Westende voor je op een rij gezet:

5.2MatigScore uit 70 reviews

Meer vakantiepark info

70 Reviews over Kustpark Strand Westende

• 7hans verhoef09-10-2021

schoonpark

wij waren hier van12t/m19sept 2021 de caravans waren niet van vacanse soleil maar van bestcamp wij hadden nr 505 was keurig netjes beheerders echtpaar heelvriendelijk op het park winkel gesloten snacbar gesloten restaurant slecht en was ook niet dagelijks open naar het strand 20min.lopen ook daar tram die langs heel de kust rijd 62 haltes 7.50euro voor een dagkaart leuk omte doen. ook brugge is de moeite waard

• 2Eetgelegenheden
  • 1Feline25-08-2021

Slecht

Toen we aankwamen moesten we eerst zoeken naar de camping. Je moet je namelijk eerst melden op de kompas camping. Dit staat nergens aangegeven. Vervolgens moet je door naar je eigen receptie. Gewoon een kleine stacaravan. Duurde erg lang voordat je aan de beurt was. Toen we in het huisje aankwamen rook het hele huisje naar chloor. Overal was het nog vies. Er lagen gebruikte zakdoeken onder het bed en overal lagen plukken haar en stof. Op de camping is werkelijk niks te doen voor kinderen. Af en toe komt er een otter langs en dat was het ook. De wasmachines en drogers, waarvan er per stuk maar 3 zijn, zijn niet echt heel schoon, maar moesten we helaas wel gebruiken. De winkel is extreem klein en erg duur. Het personeel is absoluut niet representatief en loopt gewoon in jogging pak. Het huisje lijkt op de foto’s groter dan het in werkelijkheid is. Je kan je amper verplaatsen met 6 personen. Al met al een teleurstellende vakantie

• 2Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 3Eetgelegenheden
  • 9Elize23-08-2021

Heerlijke vakantie aan zee

Wat hebben wij een heerlijke vakantie achter de rug! We zaten een week in de Tamaris voor 6 personen. Goed welkom gehad, vriendelijke beheerders. We zijn elke dag naar het strand geweest (op loopafstand: heerlijk!). De kinderen hebben zich prima vermaakt bij de animatie en in de waterspeeltuin. De stacaravan was lekker rustig gelegen en qua ruimte prima. Vooral de gratis wifi was erg fijn! Al met al prima verblijf gehad, komen zeker nog eens terug.

• 9Onderkomen
  • 3Dimitri05-07-2021

Niet zo goed

Met 2 auto's mag maar 1 auto aan het huisje parkeren, de 2de auto mag het park niet op om uit te laden. Je moet alles sleuren tot aan het huisje. Een tamaris voor 6 personen is slecht voorzien, het standaard keuken gerief is niet aanwezig.....

• 3Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen
  • 7Familie V20-08-2020

Medium

De stacaravan was erg basic en voelde smoezelig aan. Vooral de bank (plakkerig plastic) was niet schoon. Ruimte klein. In de stacaravan hoor je alles vanuit de andere stacaravans, het is extreem gehorig. Het matras lag goed. Het strand is 25 minuten lopen over een zandpad (duin). De waterspeeltuin, zandspeeltuin en trampoline vond onze dochter van 2 heel leuk. Snackbar en taverne goed, beheerders heel vriendelijk. Ik vond de accomodatie te basic en oncomfortabel, maar ieder zn smaak uiteraard. De meest rechtse stacaravans 563 en de twee eronder zijn de enige drie die niet recht in een andere caravan kijken. Het zijn wel hele rustige plekken, voor contact met andere kids kun je beter een andere plek kiezen.

• 6Activiteiten
    • 5Onderkomen
  • 9S. Hempen22-09-2019

Top camping!

Mooie camping. Zeer aardige en vriendelijke beheerders. Mooie stacaravan, alles was aanwezig. Goede locatie, lekker dichtbij het strand. Ideaal voor het maken van strandwandelingen. Op korte afstand een gezellige boulevard. Ik heb een heerlijke vakantie gehad.

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 8Familie den Brok26-08-2019

Een camping om zeker terug te komen!

schone camping, goed bijgehouden. Wij hebben 3 weken in een "kabouter Plop" tent gezeten (zeer ruime tent) voor 4 pers. Met koelkast, aanrecht, 4 pits gasstel, alles kompleet. Ook 2 slaapcabines met echte bedden. We sliepen prima! Iedere dag programma voor kinderen (jongere) en regelmatig evenementen zoals foodtrucks, optredens. Erg verzorgt en leuk! Verder zeer gastvrije medewerkers! Op loopafstand van de duinen en zee. Een aanrader!

• 7Eetgelegenheden
  • 8Fam. Bolck/Eulink02-08-2019

Super.

Wij zijn vandaag terug gekomen van een heerlijke week. We zaten in een 4 persoons stacaravan netjes van binnen en alles netjes schoon. Onze dochter van 6 heeft zich prima vermaakt op de camping! Er werden leuke activiteiten georganiseerd. Onze televisie begaf het omdat mijn vriend op knopjes had zitten drukken alle zenders weg en geen beeld meer we zijn toen gelijk naar Bert en zijn vrouw gegaan ( camping eigenaars van de stacaravans) en het werd gelijk netjes opgelost! Ook hele aardige mensen mijn dochtertje heeft zelfs nog leuk op een golfkarretje rond getoerd over de camping met mevrouw. Het is een stukje lopen naar het strand maar goed te doen. Heerlijke vakantie gehad wij komen zeker terug!

• 9Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 10Elise A.27-03-2019

Mooie, ruime stacaravan vlakbij het strand

Wij verbleven in september een weekend op de camping in een ruime stacaravan voor 4 personen. De heerlijke ligging aan zee, de schone stacaravan en vriendelijke beheerders zorgden ervoor dat wij een heerlijk verblijf hebben gehad. We waren, heel stom, onze handdoeken vergeten, gelukkig was dit snel opgelost door de beheerders, ook al was de receptie al gesloten! De camping was goed, goed gegeten in de taverne. Wij zijn echte strandmensen, dus dat het strand zo dichtbij de camping is was ideaal voor ons. Wij hebben genoten en zullen deze camping zeker aanraden!

• 9Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 4Liroy18-08-2018

Nooit weer, misleidende website

Verwarrend dat we ons moesten melden bij kompas camping, voordat we onze eigen camping op konden rijden. Dit stond niet goed aangegeven. De receptie van de camping bevond zich ook in een kleine stacaravan. Wij hadden een vrij nieuwe 4-persoons stacaravan. Dit viel behoorlijk tegen. Het was erg klein, heel gehorig en niet goed schoon. De caravan stonk naar urine en de glazen en bestek waren vies. Wij hadden een babypakket voor ons zoontje van 2 gereserveerd. De spullen stonden keurig klaar, maar de kinderstoel nam uitgeklapt meer dan een halve meter in beslag! Erg onhandig als je al zo'n beperkte ruimte hebt! Wij stonden op een veldje met 6 caravans. Op de veldjes is niets voor de kinderen, geen zandbakje, glijbaan oid. Aan de kust staat veel wind, onze parasol waaide direct kapot. Er is een speelgelegenheid voor kinderen, maar veel minder dan de website belooft. Let op; er is GEEN zwembad! In de campingwinkel is weinig te koop en best duur. Wel een goede en betaalbare snackbar. Voor oudere kinderen zijn er best leuke activiteiten te doen, maar voor de kleintjes absoluut niet! De Kikiclub (overdekte speelgelegenheid), is een donkere loods met een paar schuim/bouwblokken, verder niets, werkelijk triest. Strand is 15 min lopen, vrij schoon, weinig strandtentjes. In Westende is weinig te doen, om leuke dingen te doen moet je er echt op uit met de fiets of auto. De website beloofde een supercamping. Wij vonden het teleurstellend en adviseren deze camping alleen aan, aan gezinnen met oudere kinderen of mensen die alleen voor het strand komen.

• 3Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden