Vakantiepark Kustpark Strand Westende

8Fantastisch

• 7.8Activiteiten
  • 7.6Eetgelegenheden
  • 7.5Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Kustpark Strand Westende voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

67 reviews over Vakantiepark Kustpark Strand Westende

• 7Familie V20-08-2020

Medium

De stacaravan was erg basic en voelde smoezelig aan. Vooral de bank (plakkerig plastic) was niet schoon. Ruimte klein. In de stacaravan hoor je alles vanuit de andere stacaravans, het is extreem gehorig. Het matras lag goed. Het strand is 25 minuten lopen over een zandpad (duin). De waterspeeltuin, zandspeeltuin en trampoline vond onze dochter van 2 heel leuk. Snackbar en taverne goed, beheerders heel vriendelijk. Ik vond de accomodatie te basic en oncomfortabel, maar ieder zn smaak uiteraard. De meest rechtse stacaravans 563 en de twee eronder zijn de enige drie die niet recht in een andere caravan kijken. Het zijn wel hele rustige plekken, voor contact met andere kids kun je beter een andere plek kiezen.

• 6Activiteiten
    • 5Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 2019
    9S. Hempen22-09-2019

Top camping!

Mooie camping. Zeer aardige en vriendelijke beheerders. Mooie stacaravan, alles was aanwezig. Goede locatie, lekker dichtbij het strand. Ideaal voor het maken van strandwandelingen. Op korte afstand een gezellige boulevard. Ik heb een heerlijke vakantie gehad.

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen

Alleen gereisd in september 2019

• 8Familie den Brok26-08-2019

Een camping om zeker terug te komen!

schone camping, goed bijgehouden. Wij hebben 3 weken in een "kabouter Plop" tent gezeten (zeer ruime tent) voor 4 pers. Met koelkast, aanrecht, 4 pits gasstel, alles kompleet. Ook 2 slaapcabines met echte bedden. We sliepen prima! Iedere dag programma voor kinderen (jongere) en regelmatig evenementen zoals foodtrucks, optredens. Erg verzorgt en leuk! Verder zeer gastvrije medewerkers! Op loopafstand van de duinen en zee. Een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Fam. Bolck/Eulink02-08-2019

Super.

Wij zijn vandaag terug gekomen van een heerlijke week. We zaten in een 4 persoons stacaravan netjes van binnen en alles netjes schoon. Onze dochter van 6 heeft zich prima vermaakt op de camping! Er werden leuke activiteiten georganiseerd. Onze televisie begaf het omdat mijn vriend op knopjes had zitten drukken alle zenders weg en geen beeld meer we zijn toen gelijk naar Bert en zijn vrouw gegaan ( camping eigenaars van de stacaravans) en het werd gelijk netjes opgelost! Ook hele aardige mensen mijn dochtertje heeft zelfs nog leuk op een golfkarretje rond getoerd over de camping met mevrouw. Het is een stukje lopen naar het strand maar goed te doen. Heerlijke vakantie gehad wij komen zeker terug!

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Elise A.27-03-2019

Mooie, ruime stacaravan vlakbij het strand

Wij verbleven in september een weekend op de camping in een ruime stacaravan voor 4 personen. De heerlijke ligging aan zee, de schone stacaravan en vriendelijke beheerders zorgden ervoor dat wij een heerlijk verblijf hebben gehad. We waren, heel stom, onze handdoeken vergeten, gelukkig was dit snel opgelost door de beheerders, ook al was de receptie al gesloten! De camping was goed, goed gegeten in de taverne. Wij zijn echte strandmensen, dus dat het strand zo dichtbij de camping is was ideaal voor ons. Wij hebben genoten en zullen deze camping zeker aanraden!

• 9Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in september 2018

• 2018
    4Liroy18-08-2018

Nooit weer, misleidende website

Verwarrend dat we ons moesten melden bij kompas camping, voordat we onze eigen camping op konden rijden. Dit stond niet goed aangegeven. De receptie van de camping bevond zich ook in een kleine stacaravan. Wij hadden een vrij nieuwe 4-persoons stacaravan. Dit viel behoorlijk tegen. Het was erg klein, heel gehorig en niet goed schoon. De caravan stonk naar urine en de glazen en bestek waren vies. Wij hadden een babypakket voor ons zoontje van 2 gereserveerd. De spullen stonden keurig klaar, maar de kinderstoel nam uitgeklapt meer dan een halve meter in beslag! Erg onhandig als je al zo'n beperkte ruimte hebt! Wij stonden op een veldje met 6 caravans. Op de veldjes is niets voor de kinderen, geen zandbakje, glijbaan oid. Aan de kust staat veel wind, onze parasol waaide direct kapot. Er is een speelgelegenheid voor kinderen, maar veel minder dan de website belooft. Let op; er is GEEN zwembad! In de campingwinkel is weinig te koop en best duur. Wel een goede en betaalbare snackbar. Voor oudere kinderen zijn er best leuke activiteiten te doen, maar voor de kleintjes absoluut niet! De Kikiclub (overdekte speelgelegenheid), is een donkere loods met een paar schuim/bouwblokken, verder niets, werkelijk triest. Strand is 15 min lopen, vrij schoon, weinig strandtentjes. In Westende is weinig te doen, om leuke dingen te doen moet je er echt op uit met de fiets of auto. De website beloofde een supercamping. Wij vonden het teleurstellend en adviseren deze camping alleen aan, aan gezinnen met oudere kinderen of mensen die alleen voor het strand komen.

• 3Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 7Nick Sterker12-07-2018

ruime en prettige camping met leuke omgeving

Erg nette en ruime camping met goeie WiFi. Wij hadden een stacaravan, deze was erg netjes, alleen de aparte receptie voor de stacaravans was beperktopen en de openingstijden waren onduidelijk, wel behulpzaam en vriendelijk. Hele leuke omgeving, niet te voet, wel met auto en kusttram. (plopsaland erg leuk en dichtbij). Let alleen op er is GEEN zwembad! (zo komt het wel over in de beschrijving van de touroperator. Ook een betaalde voorkeur boeken heeft hier geen zin!

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 10Elise05-03-2018

Fantastische stacaravan, voor herhaling vatbaar!

Eind augustus zijn wij als afsluiter van de vakantie nog een weekend geweest. Heel goed verblijf gehad, kids (en wij ook) hebben zich goed vermaakt bij de waterspeeltuin en op het strand en met de andere kids op de camping. Leuke activiteiten en voor ons heel belangrijk: een schone en nette stacaravan. Wij gaan zeker nog eens voor een langer verblijf terugkomen.

• 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

9Thea vd Werf13-08-2017

Mooie plek

Mooie stacaravans. Netjes. Vooral de plek,vlakbij boulevard en in de buurt van mooie plaatsen. We hebben het zo leuk gevonden dat we een jaar later nog een keer komen.

• 6Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8fam Van Geffen10-07-2016

Wij komen terug

De camping is verdeeld onder 2 namen, je moet je eerst melden op de receptie van kompas camping, daar krijg je een slagboom pas en kan je door naar de receptie van touroperator, deze zit in een chalet op de camping. Dit is verwarrend bij het vinden van de camping op zich. Eenmaal gevonden een warm welkom heel anders dan word beschreven op zoover. Wij hadden een plopsa tent en deze was splinternieuw niks op aan te merken. Sanitair word 2 keer per dag schoongemaakt en de beheerder is overal om vragen of andere dingen te beantwoorden of verhelpen. Voor de kids is er genoeg te doen op de camping maar ook op het strand wat zo'n 20 min lopen is, evt de auto maar er word een parkeer tarief gehanteerd. wij lopen liever of zeg wandelen. Er zijn meerdere zwembaden in de buurt die met de kusttram of auto makkelijk te bereiken zijn. Vooral de plopsa parken zijn een aanrader voor de kids. Er is ook een sealife aquarium en genoeg te zien over de geschiedenis van de oorlog tot het vissersleven daar aan die belgische kust. Lekker vliegeren of krabben vangen. De boulevard geeft ook een leuke wandeling met winkeltjes barretjes terrasjes en noem maar op, de kusttram kan je naar elke plek brengen langs de kust.

Wij komen terug!!!!!

• 7Activiteiten