Camping Kompas Westende

81 reviews over Camping Kompas Westende in het Nederlands

komen zeker terug

daniel en dominique
12-4-2018

heel mooie lodge, net en proper, wel moeilijk voor mindervaliden daar je met de auto niet naar het huisje mocht om te lossen, gelukkig bolderwagen bij het huisje

dat maakt het iets gemakkelijker

Tegenvaller

Anja
25-9-2017

Vooraleer de reservering te maken, gebeld om te vragen of we later mochten aankomen, dit was geen probleem. Bij aankomst de meest onvriendelijke concierge ooit getroffen zonder enige aanleiding. Bij het inchecken meldde ze ons dat we 's morgens nog eens langs moesten komen, voor ons geen probleem. We vroegen dan een pasje om toegang tot het terrein te krijgen en de auto te kunnen uitladen, was een groot probleem, uiteindelijk na heen en weer gepraat toch gekregen. Aangekomen bij de trekkershut vonden we een hut die niet helemaal proper was, alhoewel iedereen verplicht is om 15 EUR voor het poetsen te betalen... Ondanks dit was het mooi weer en hebben we ons wel geamuseerd.

kampeerhut geen aanrader

Inge
27-8-2017

Wegens rugklachten hadden we ons tent thuisgelaten en een kampeerhut gehuurd om toch nog een beetje het kampeergevoel te creëren.

Aangekomen kregen we te horen dat we op de camping niet met de auto op mochten ook niet enkel om de bagage te lossen. Enkel lossen was voor ons voldoende. Je moet ook weten dat blijkbaar enkel de 5 kampeerhutten niet met de wagen er op mochten!! Het staat ook nergens geschreven dat het niet mocht !! Leuk met rugklachten - sleuren met bagage.

Het hutje had een leuke aangename inrichting maar..... de grond was niet proper. We vonden ook resten van de vorige vakantiegangers. Stapelbed was in ijzer dus bij elke draai was het een gepiep en gekraak. Kindveilig is het stapelbed ook niet wegens te grote openingen.

Op de website vind je ook weinig terug van de kampeerhut. Indeling? Kampeergerief aanwezig? donsdekens?

We hebben een aantal aanbieders voor Kompas Westende voor je op een rij gezet:

Mooie schone camping in mooie omgeving voor fietsers en wandelaars een aanrader maar ook zeker geschikt voor strand mensen en mensen met kinderen! Enigste nadeel vonden wij dat er niet zoveel voor de allerkleinste was 0-5 jaar zoals bv speeltuintje op de velden. Maar verder was het een mooie schone camping en hele schone sanitair waar gewoon toiletpapier aanwezig is en waar je onbeperkt kunt douchen en elk gebouw staat een wasmachine en droger! Wat betreft de plaatsen xxl waar wij stonden zeer ruim en rustig en goed onderhouden!

Prachtige ruime kampeerplek, wel erg aan de prijs.

Hans de Wal
10-7-2017

XL-Comfortplaats in hoogseizoen, incl 1 hond, kost incl. toeslagen ruim € 57,00 per nacht. De loopafstand naar het strand is ruim een kwartier, vrij veel voor kleinkinderen. De winkel is een aanfluiting: nauwelijks artikelen, grote OLA-ijsstandaard voor de deur maar die is alleen om de deur open te houden. IJs is niet beschikbaar maar moet in het restaurant gekocht. Het interesseert de uitbater niet als je er iets van zegt. Receptie is vriendelijk maar niet empathisch. Bij aankomst geen belangstelling voor je reis maar zakelijke afwikkeling. Zou wat meer pit en enthousiasme mogen zijn. De kinderen hebben zich prima vermaakt op een groot luchtkussen en een waterpark. Helaas is er geen zwembad. Wel een groot speelterrein waar ze naar hartelust kunnen bouwen met grote lichte blokken. Animatie iedere dag prima. Het sanitair is voldoende al rook het iedere dag, ondanks schoonmaak, wel erg naar urine is sanitairblok 3 (mannen). Al met al aarzelen we of wij volgend jaar voor die prijs weer gaan of een alternatief zoeken aan de mooieBelgische kust.

Ideaal om te fietsen bij droog weer

Staf Van Thielen
3-7-2017

Internet voor 1 maand (25 euro) is niet goedkoop

mooie camping in zeker buiten 't hoogsezoen

J.De Weyer
18-5-2017

Mooie grote plaatsen ,sanitair goed onderhouden maar misschien wat weinig in drukke periodes.,personeel aan receptie vriendelijk ook de mevrouw (concierge) na 17 uur

ontbijt in restaurant zeer uitgebreid en vriendelijke bediening.

Oude reviews (archief)

Matige camping aan de kust

darkyduck
30-10-2016

Ontvangst was superonvriendelijk en nors, bij vertrek wel weer goed. Het is dus maar wie je treft. De plekken zijn op zich redelijk onderhouden net als het sanitair. Verder niet veel sfeer of zo, zou het niet iemand aanraden tenzij als doorreiscamping maar daarvoor ligt het toch wel weer uit de route.

Lodge = aanrader

NLersopreis
19-8-2016

Met z'n 4en (waarvan 2 kids 2jr &4jr) 2 weken in een 4p lodge, goed bevallen!

Fietsen meenemen/huren is een must! Wandelen naar strand is te doen maar fiets is toch wel goud waard. Via ijzermonding overvaren naar nieuwpoort is een leuk ritje.

Lodges gloednieuw, dus niets op aan te merken, (uitstekende wifi inbegrepen) Frituur viel wat tegen, taveerne niet geprobeerd. Winkeltje ook niet gerpobeerd want Okay supermakt een paar straten veder. Receptiepersoneel vriendelijk. Waterpark erg leuk, speeltuin redelijk. Animatie niet geprobeerd dus geen mening.

Westende strand/boulevard is prima. Voor iets meer actie een paar km naar zuiden(nieuwpoort) of naar noorden (Middelkerke)

Klantonvriendelijkheid, slechte service

Allan van de Laak
18-8-2016

Ziet er op het oog goed uit. Echter, zijn de faciliteiten van het terrein erg slecht. Met name personeel van kompas erg onvriendelijk, service erg slecht. Nog nooit zo meegemaakt! Gooien de deur dicht wanneer je een klacht hebt. WiFi verkopen ze voor €20 voor 7 dagen. Echter heb je nergens bereik. Wanneer je iets over zegt, dan verwijzen ze naar hun partner citymesh en hang je de rest van de week met de helpdesk aan de telefoon. Winkel op terrein slecht bevoorraad, waardoor je gedwongen wordt met auto naar het dorp te rijden. Tevens staat er 1 winkelbediende, wat zorgt voor een onnodige lange rij. Voor mij nooit meer kompas camping in Westende.

We hebben een aantal aanbieders voor Kompas Westende voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kompas Westende in Westende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kompas Westende zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kompas Westende scoort een 7.12 uit 10 op basis van 85 reviews.