Géén boekingskosten

Kompas Westende

BelgiëWest VlaanderenWestende

We hebben de beste aanbieders voor Camping Kompas Westende voor je op een rij gezet:

6.9VoldoendeScore uit 115 reviews
+27/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.9VoldoendeScore uit 115 reviews
  • 7.1Staat v/h sanitair
  • 5.8Eetgelegenheden

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

115 Reviews over Kompas Westende

• 4Smit04-08-2022

Nooit meer

Vies sanitair, 1,5 uur op onze vette patat moeten wachten. Er was 1 meisje aanwezig om de mensen te helpen in de snackbar. De vloer was zo vies dat ze langs de rand moest lopen om niet uit te glijden.

• 4Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 3Nancy H07-07-2022

Nooit meer

Wij zaten op een van de nieuwe verblijfplaatsen met eigen sanitair, met onze camper, de plekken waren een dag van te voren opgeleverd, de electra deden t in sommige huisjes niet. Er waren geen ophanghaakjes voor je handdoek aanwezig, gevraagd of ze die konden plaatsen, je krijgt als enig antwoordt, ze komen maandag binnen. We zijn tot die zaterdag erna gebleven, helaas niks gezien aan haakjes. Als je erna vraagd wordt je van t kastje naar de muur gestuurd. De wifi is bagger, moet je niet aankopen. Dus niet doen! De graszoden zijn er gehaast ingelegd, totdat we weggingen 1x gesproeid, dus t gras was dood. Elke dag staan er werklui voor je camper te klussen, electra, de tuinmannen die elders gras leggen! Geen goede ventilatie in t eigen sanitairhok. Naastgelegen golfbaan wordt elke morgen vroeg gemaaid, dit zijn dus geen rustige plaatsen om je vakantie door te brengen, zoals vermeld. T bittergarnituur op t terras 2x bevroren gekregen!

• 4Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 9Hilde & Pol09-12-2021

Voor ligging en netheid park 10/10

Prachtige camperplaatsen op wandelafstand van het strand. Verwarmd en proper sanitair en behulpzame medewerkers. De voorbereidingen voor de kerstvakantie worden getroffen. Misschien gaan we nog eens terug om de kerstverlichting (volledig) te zien. In de buurt fiets-, wandel- en excursiemogelijkheden zat.

• 8Hilde H12-09-2021

Leuk verblijf geweest

Handig,geboekt online en alles ging vlot. Je kan gewoon nr je toegewezen plek rijden. Wij waren daar met camper, maar vinden 10 euro voor de hond(3dagen) zwaar overdreven.

• 6Christiane10-08-2021

Goed voor 1 weekend op een andere plaats!

Wij stonden op een camperplaats, op een hoek rechtover de vuilbakken en waar alle verkeer doorkomt zeer druk punt. Wat vooral min punt is, is dat de plaats zeer klein is tegenover de andere camperplaatsen( zelfde prijs) als je de luifel open zet staat de poot op de weg!Heel weinig plaats om tafeltje en stoelen te zetten! Tip ga nooit op camperplaats 189 staan!

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 9Anne A15-04-2021

Super !!

Gemoedelijke en overzichtelijke camping. Proper sanitair, vriendelijk personeel, leuk wegje naar het strand. Geen mega speeltuin maar leuk springkussen en klimrek en is eigenlijk voldoende voor de kinderen. Voor ons is deze camping véél beter dan kompas Nieuwpoort, betere ligging en veel rustiger. Wij staan hier dit jaar voor 3 maanden met onze caravan en dit is absoluut voor herhaling vatbaar!!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9Westermaat13-04-2021

Fijne camping

Meerdere keren op deze camping geweest in een Comfort Lodge tijdens verschillende Mei-, zomer- en herfstvakanties. Laatste keer Okt 2019 en door Corona in 2020 niet kunnen gaan en wat een gemis. Ik hoop dat we in 2021 weer kunnen en mogen. De ligging van de camping is goed, perfecte uitvalsbasis voor Brugge, Oostende, Diksmuide, De Panne met Plopsaland en ook Duinkerken, Calais en cap blanc nez aan de franse kust. Een ontzettend rustig strand op nog geen 10 minuten lopen. leuke paden door de duinen met daarin bunkers van de atlantic wall. De camping zelf is simpel, geen zwembad maar een waterspeeltuin in het hoogseizoen, in de zomer animatie voor de kleintjes. Ja, als je luxe en megacampings met 8 zwembaden incl glijbanen in Italië gewend bent zal dit tegenvallen. Heb je niet teveel eisen en hou je van de rust dan zit je hier prima.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Jacqueline D.22-03-2021

Topverblijf!

Mooie camperplaatsen gelegen aan de Ijzer, lekkere frietjes, kortom topverblijf!

• 9Paul18-03-2021

Top camperplaatsen

We waren hier eerder (en tevreden!) maar nu is de site nog mooier geworden en voorzien van een nieuwe camperzone. Je bent zo bij het strand en de Noordzee.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Femke18-03-2021

Nette camping en lodges, strand vlakbij

We verbleven in een heel nette Comfort Lodge. Fijn dat je een eigen terras hebt, berging (voor onze fietsen was dat handig!) en parkeerplaats. Volg het pad door de duinen naar het strand! Fijn verblijf! x

Camping Kompas Westende info

Camping-informatie