Camping Kompas Westende

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag21°12°
Camping Kompas Westende

93 reviews over Camping Kompas Westende in het Nederlands

De trekkershutten zijn een schande.

Roger Van Dam
17-8-2018

Trekkershut was vuil, lakens waren bevlekt. Een schande, en dat aan een prijs die hoger ligt dan veel hotels!

Super voor de strandliefhebber!

Bakker
15-8-2018

Gastvrij vriendelijk lekker eten veel te doen voor kinderen en voor ons belangrijk vlakbij het strand op loopafstand. We huurden een mooie tweepersoonslodge.

Smerige lodge, voor ons nooit meer!

An
14-8-2018

Nog nooit gezien, bij aankomst hingen de uitwerpselen van de vorige huurders nog aan het toilet, evenals schaamhaar in de kasten. Smerige kussens in de zetels, de vloer vol vuil,...het servies nog nat en etensresten plakten er nog aan. Volgens het personeel was er wel gepoetst! Ik raad dit niemand aan!! En idd, de vriendelijkheid aan de receptie hangt af van wie je treft!

Best leuke camping

Albertien
12-8-2018

Top vakantie gehad, voor de jongsten veel te doen. Jammer dat het daar dan ook echt toe gericht is. Voor de oudsten niet echt veel te doen. Het sanitair was vaak vies En het toiletpapier was vaak op. In de campingwinkel lekker vers brood te koop maar verder ook weinig. En je kon er niet pinnen.

De ligging/omgeving top!! Zo 5 minuutjes lopen en je bent op t strand.

Super vakantie met onze kleinkinderen !

Martine Brusseel
11-8-2018

Mooie camping met ruime plaatsen. Goed onderhouden sanitair. Er is een groot speelplein en waterpark voor groot en klein alsook een voetbalveld. Er is een ruim aanbod animatie heel de dag voor de kinderen. Er is ook een winkeltje, een frituur en cafetaria met gezellig terras. Het strand is ook niet ver van de camping. Wij waren er met 6 van onze kleinkinderen , van 6 tot 11 augustus normaal, maar helaas de donderdag met het stormweer en de vele regen zijn de kindjes vervroegd naar huis moeten gaan.

Nooit meer

Jacobine vdw
7-8-2018

Wat wel.... uhm.... weinig tot niks was echt goed.

Trekkershutje erg vies. Dekbed en kussen helemaal onder het bloed. Smerige glazen en bestek.. veel sigaretten rondom het huisje. Vieze slaapbank!

Wc's erg vies , het winkeltje was bijna leeg en de bediening ook niet echt top.

Erg naar ons zin gehad

Lot
5-8-2018

Als je dicht bij de zee wilt verblijven, dan is een lodge op deze camping een aanrader. Heerlijk rustige plek, lodge erg mooi. Er zat een bolderwagen bij wat de kinderen geweldig vonden en wij ideaal om naar het strand te lopen; vanuit de lodge direct een weg/pad door de duinen. Zee erg geschikt voor de kinderen en meer dan genoeg plek op het strand. Ong een kwartier lopen naar zee. Tram ook erg leuk en handig en opstap dichtbij. Kinderen van 3 en 5 waren blij en tevreden met de (water)speeltuin en animatie.

Boodschappen deden we in het dorp.

Snackbar op camping was prima en er stond een foodtruck twee keer in de week met pizza’s. Er kwam ook een avond een mooi groot springkussen.

Super voor de kinderen

Manasse
4-8-2018

het is een mooie nette 3 sterren Camping, hier en daar wat veroudert maar goed, je staat op een camping in een heel mooi omgeving, veder voor de kinderen is hier gewoon veel te doen, de kinderen kunnen lekker hun gang gaan met de water tuin,

INCROYABLE car beaucoup de problèmes ?????

nicole et Francis LAMI
8-5-2018

Nous étions en caravane à l'emplacement 353. Toilette Dame et autre fermées. Je n'ai JAMAIS eu autant de problèmes en vacance la police a même du venir constater la grossièreté du personnel d'entretien j'ai reçu des menaces et autres gestes déplacés. Le restaurant fait 4 services UNIQUEMENT vendredi soir, samedi midi et soir dimanche midi ?? le reste de la semaine tout est fermé. Je pourrais écrire un livre mais voilà avis au amateur de vacances ratées pour un mois entier en 2017. Cordialement

komen zeker terug

daniel en dominique
12-4-2018

heel mooie lodge, net en proper, wel moeilijk voor mindervaliden daar je met de auto niet naar het huisje mocht om te lossen, gelukkig bolderwagen bij het huisje

dat maakt het iets gemakkelijker

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kompas Westende in Westende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kompas Westende zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kompas Westende scoort een 6.98 uit 10 op basis van 93 reviews.