Géén boekingskosten
BelgiëWest VlaanderenWestendeCampings WestendeCamping KACB / RACB Camping (Koninklijke Automobiel Club Belgie)

Camping KACB / RACB Camping (Koninklijke Automobiel Club Belgie)

BelgiëWest VlaanderenWestende

5.5VoldoendeScore uit 11 reviews
  • 5Staat v/h sanitair

11 Reviews over KACB / RACB Camping (Koninklijke Automobiel Club Belgie)

• 4Juul24-07-2019

frans gezinde camping alhoewel in vlaanderen

camping alleen goed als u een waal bent animatie alles Franstalig is luid en van lange duur(01.00) Vlamingen niet welkom in eigen streek SCHANDE!!!!!!!

• 4laforge04-06-2017

déplorable

Camping laissé à l'abandon, sanitaire "rutisque", pas évident de tirer une corde tout en savonnant de jeunes enfants. Seule la partie golf est correcte... favoritisme ? Personnel absent, patron déplaisant

• 3Staat v/h sanitair
  • 4opsomer pierre11-03-2014

camping kacb Westende ein wahrer Saustall

Ich habe noch nie eine solch dreckige Unterkunft gesehen. Die "Trekkershütten" sind eine Zumutung. So etwas darf es heutzutage nicht mehr geben. Hier fängt man sich Krankheiten ein.

• 2Staat v/h sanitair
  • 6william10-08-2013

Oude glorie

De Vlaamse medekampeerster stelde "het had best wat properder kunnen zijn" over het sanitair. 4 sterren is het allerminst waard. Veel vaste (Waalse) kampeerders. Onze plek was oneconomisch qua afmeting, maar de aantrekkelijkere naastliggende plek was om onduidelijke redenen niet beschikbaar, maar bleef wel leeg. Beetje vergane glorie waar weinig aandacht aan wordt besteed. De receptie aan het entree staat leeg, het aldaar gevestigde restaurantje eveneens, de snackbar idemdito. De bemande receptie (met het bijbehorende restaurant) ligt achterin aan de golfbaan. Het restaurant is bedoeld voor de golfer die qua smaak/kaart/prijs tot een ander publiek hoort dan de doorsnee kampeerder. Voor de restaurantjes kun je beter naar de boulevard van Westende gaan. Na 18.45 vrij parkeren.

• 8Hennie Berendsen14-09-2012

rustige camping

Gelegen op 600 meter van het strand. Een klein stukje over de camping, dan door de duinen, kustweg oversteken en dan ligt de Noordzee voor je open. Houdt er rekening mee dat niet alle plaatsen even groot zijn. Wij stonden op een vrij kleine plaats, de lege plaats naast ons was bijna eens zo groot. Sanitair was er voldoende. Prima camping voor een strandvakantie.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Steffi K.25-07-2011

KACB war toll

Waren nun schon zum dritten mal dort und finden es immer wieder einfach toll... Man ist nur 10min fussweg vom Strand weg.Und die Leute da sind herzensgut...

Top

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Karin 10-08-2009

Een mooie rustige camping.

We zijn hier 11 dagen geweest en hebben een topvakantie gehad. De plaatsen zijn prima, sanitair is netjes. Afstand naar het strand en de kusttram is op loopafstand. Hele leuke omgeving om uitstapjes te maken.

• 7Staat v/h sanitair
  • 4Henk02-08-2007

Volgens welke systeem deze camping 4-sterren verdiend is me niet duidelijk. Ik ga voor 2 sterren en dan is € 28,- een onvoordelige keus. Camping valt erg tegen. De camping is slecht verzorgd. De tourplaatsen hebben geen waterpunt, sanitair is gedeeltelijk defect, kampeertafel is kapot, het onkruid tiert welig en de bezems hebben het daglicht al lang niet meer gezien. Geen toiletpaier in het toilet, geen zeep bij de wastafels. Kortom: deze camping verdient een fikse opknapbeurt en er moet gewoon gepoetst worden en niet rondgesjeest in golfkarretjes van de aanpalende golfbaan. Die was trouwens wel goed onderhouden. Ik heb de indruk dat er voor de kindertjes wel het eea. te doen was. De camping ligt op een meter of 700 van het strand. Een prettige wandeling en een mooi en rustig strand.

• 6Staat v/h sanitair
  • 3Wilhelm Vorst24-06-2007

Für eine Nacht erhielten wir für unser Wohnmobil einen Stellplatz mit Stomanschluß. Dieser befand sich hinter einem buschartigen Gestrüpp. Der Weg dahin war mühsam. Der Stromkasten befand sich in einem miserablen Zustand: 1/4 der Anschlüsse waren nicht zu gebrauchen. Die Tür wurde mit einem Binfaden gehalten. Das Restaurant war am 23 Juni 2007 nocht nicht geöffnet - laut ADAC-Campingführer 2007 von Aüril bis Oktober geöffnet. Auf den Toiletten kein Toilettenpapier, die Duschkabinen sehr klein. Der Platz machte einen ungepflegten Eindruck, über dem Eingang prangten 4 dicke Sterne ...

• 3De Smedt-Claessens21-05-2007

Wij zijn dit weekend een kijkje gaan nemen op deze viersterrencamping. Wat een ontgoocheling! Zeker geen 4 sterren waard, twee sterrren zou al beter in de buurt komen! Aan receptie 1 niets geopend, terras van het restaurant vol onkruid, totaal verkommerd! Ons zien ze er in elk geval nooit!

Camping KACB / RACB Camping (Koninklijke Automobiel Club Belgie) info

• Adresgegevens