Appartement Holiday Suites Westende

België, West Vlaanderen, Westende

7.4Goed

• 6.5Inrichting
  • 6.2Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Suites Westende voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

7 reviews over Appartement Holiday Suites Westende

• 5Miranda.11-09-2020

Een stacaravan was luxer geweest voor dit geld

Het appartement viel zwaar tegen. De slaapkamer had geen ramen. Kop tot teen lag vast een degene die aan de muurkant sliep moest over de ander klauteren om in en uit bed te komen.. een gemiddelde stacaravan is luxer. Het balkon was zo groot dat als onze herder erop stond het vol was🙈 Verder was er niets tot weinig open in het dorp. Hey positieve ... de ligging. 5/10 minuten lopen en je bent op het strand

Gereisd met partner in september 2020

• 2019
    9Familie30-12-2019

Mooie appartementen

Een aangenaam verblijf gehad in Westende. Geboekt via Booking.com. Dit was voor os voordeliger. Het is aan te raden om ook altijd rechtstreeks te checken via HolidaySuites of via andere bookingsites. Rechtstreeks boeken heeft als voordeel dat je op het appartement mag blijven tot 11u i.p.v. 10u op vertrekdag. Huisdier is ook welkom voor 10€ per nacht. Strand is op loopafstand. Appartementen zijn netjes en nog vrij nieuw. Wij waren met drie personen. Dat ging goed. Met 5 is een studio misschien wat te krap. Voldoende keukengerei en kookmogelijkheden. Wij hadden het geluk dat rond feestdagen een frituur en bakker aanwezig waren maar er zijn ook voldoende voorzieningen in de buurt. Heel aardig personeel! Wij voelden ons welkom! Nadeel: geen binnenzwembad. Er is wel nog voldoende te doen!

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 9Kim28-04-2019

Super!

Super net appartement . Heel schoon en netjes . Groot genoeg voor 5 personen . Bij inchecken iemand van receptie aanwezig . Goede parkeerplaats , mooie speeltuin. Vlak bij het strand en Plopsaland . Goede prijs .

Gereisd met vrienden in april 2019

• 2018
    3Kees15-09-2018

Nooit meer

comminucatie met organisatie is zeer slecht, nemen klachten niet serieus en zijn ook niet van plan er iets aan te doen. Geld is vooruit betaald dus kun je fluiten naar je geld bij klachten. Wordt als familiehotel aangeschreven maar het is een appartementencomplex waar jongeren compleet uit hun dak gaan, er is totaal geen controle en geen receptie, ieder heeft een pincode ontvangen via mail. Geen enkel positief punt kunnen bedenken voor dit appartement. Zeer klein, smerig en veel te duur.

Gereisd met partner in september 2018

• 6fam Kuijlen22-01-2018

leuk voor kort verblijf

Kamers zijn netjes en schoon, maar wel klein, dus voor een langer verblijf dan een midweekje zou ik hier niet heen gaan. Maar puur om te slapen en dagjes weg te gaan , is het prima. Extra services ( die via touroperator) werden aangeboden zaten er niet bij. Kun je dan ook niet ter plaatse achteraan, want er is geen receptie in het gebouw. Dat is achteraf wel jammer. Het is ongeveer 15 min.lopen naar het strand. Uitstapjes naar oa strand, Oostende, Plopsa en Bellewaerde zijn leuk

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

9Jacqueline26-08-2017

Prima apartementhotel vlakbij de Belgische kust

Het appartement waar wij zaten was prima, goed en compleet keukenblok, prima badkamer, leuk balkonnetje, s'morgens staat er een bakker voor de deur en s'avonds een foodtruck. Alles ziet er als nieuw uit en het is zeer schoon.

Vooraf was het zeer moeilijk om het juiste appartement te krijgen want er zitten ook zeer kleine appartementen bij, dat zijn studio's waar je iedere nacht een slaapbank moet omtoveren tot bed. Verder zijn de bedden erg smal n.l. 70 cm. breed per persoon en de stapelbedden zitten zeer dicht op elkaar zodat daar echt alleen kleine kinderen in kunnen slapen.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Peter De Langhe26-06-2017

Fantastische nieuwe appartementen in Westende

Fantastische nieuwe appartementen in Westende op 500 m van de zee. 300 m van de bakker , traiteur , ............. Leuke restaurants aan de kerk , op de zeedijk .

Gereisd met partner in juni 2017

Appartement Holiday Suites Westende info